וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטאנג הסינית התחייבה לקנות ציוד תקשורת מפלוור בשווי של כ-60 מ' ד' בשנתיים הקרובות

12.3.2001 / 13:07

זאת במסגרת הסכם OEM חדש בין שתי החברות; לפלוור הסכמי OEM עם NEC ועם סימנס; מאז תחילת השנה איבדה המניה 54% מערכה

גתית פנקס
ltpgt
חברת פלוור , המתמחה במערכות תקשורת גישה אלחוטית בפס רחב (Broadband Wireless Access), הודיעה היום כי חברת התקשורת הסינית דטאנג חתמה עימה על הסכם OEM. במסגרת ההסכם בין החברות, התחייבה דטאנג לרכוש מפלוור ציוד בשווי של כ-60 מיליון דולר, אותו תספק למפעילי תקשורת סיניים במהלך השנתיים הקרובות.
lt/pgt

ltpgt
הסכם ההפצה והשיתוף החדש עם דטאנג מגיע בהמשך להזמנה ראשונית אותה ביצעה דטאנג בשנה שעברה, בשווי של כ-6 מיליון דולר. ה-WALKAir של פלוור ישולב בסדרת המוצרים של דטאנג ואף יופץ בסין תחת המותג דטאנג.
lt/pgt

ltpgt
אמנון יעקובי, מנכ"ל פלוור, אמר כי החברה גאה לעבוד עם דטאנג (הנסחרת בבורסה לניירות ערך בשנחאי). "הסכם זה מהווה ערוץ מצוין להגדלת נתח המכירות של פלוור לשוק התקשורת בסין, ומוכיח שיש לנו את המומחיות והפתרונות הטכנולוגיים המובילים להם זקוקים ספקי התקשורת".
lt/pgt

ltpgt
בכך סימנס מצטרפת לשותפות ה-OEM האחרות של פלוור, שהבולטות בהן: סימנס (שאף מחזיקה 27% מהחברה והיוותה 80% מהכנסותיה בשנת 2000) וחברת NEC. את המסחר היום פותחת המניה במחיר של 5.4 דולרים, לאחר שבשבוע שעבר נחתכה המניה בכ-36%. מאז תחילת השנה איבדה המניה 54% מערכה, ושווי השוק של החברה היום הוא כ-170 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully