וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.אס.סי ממשיכה לראות את האור: רווח של 20 סנט למניה ברבעון ה-4 של 2000 - סנט אחד מעל לתחזיות

12.3.2001 / 14:01

הכנסות חברת הלייזרים הרפואיים צמחו ב-24% מהרבעון הקודם; "אנחנו שמחים שהשלמנו שנה שלמה של רווחיות וצמיחה", אמר נשיא ומנכ"ל החברה

גתית פנקס
ltpgt
חברת אי.אס.סי שיגרה הבוקר לוול סטריט את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2000 ולשנה כולה, ובהחלט ניתן לומר שהחברה ממשיכה לצעוד במסלול הנכון.
lt/pgt

ltpgt
אי.אס.סי, המפתחת מכשירים רפואיים המבוססים על טכנולוגיות פולסי אור (IPL) ולייזר, הודיעה היום כי הכנסותיה לרבעון הסתכמו ב-46 מיליון דולר - צמיחה של 15% מהרבעון המקביל ושל 24% מהרבעון הקודם. בבית ההשקעות אופנהיימר (CIBC) ציפו להכנסות של 45.1 מיליון דולר בלבד, תחזית אותה החברה עקפה.
lt/pgt

ltpgt
גם בשורת הרווח הנקי אי.אס.סי לא מאכזבת, ובהחלט מראה כי הצליחה לצאת מהמשברים שפקדו אותה בשנים האחרונות. רווחיה הסתכמו ב-5.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי או 20 סנט למניה (על בסיס דילול מלא). ברווחים הללו מוכלל גם הפסד של מיליון דולר שמקורו בחברת OpusDent, הסטארט אפ הדנטלי של החברה.
lt/pgt

ltpgt
לשם השוואה, ברבעון הקודם רווחיה של החברה היו 14 סנט למניה, ובבתי ההשקעות האופטימיים ביותר ציפו שתדווח על רווח של 19 סנט למניה בדילול מלא - רווח אותו הצליחה לעקוף. בשנת 2000 כולה הצליחה אי.אס.סי למכור ב-161.6 מיליון דולר - צמיחה שנתית של 13%. גם בשורת הרווח הנקי הצליחה החברה לצמוח, שעה שדיווחה על רווח של 61 סנט למניה.
ltbrgt
lt/bgtקוהרנט תסייע לחברה לצמוחltbgt
"אנחנו שמחים על כך שהצלחנו להשלים שנה שלמה של רווחיות וצמיחה", אמר היום יאשה סיטון, נשיא ומנכ"ל החברה. רווחיה התפעוליים של החברה ברבעון האחרון היו 7.1 מיליון דולר, או 15% מההכנסות. סיטון הוסיף כי החברה חוותה מומנטום חזק השנה, וכי היא תוסיף לעשות כן גם ברבעון הראשון של השנה, בסיועה של חטיבת הלייזרים של קוהרנט האמריקאית, שעל רכישתה הודיעה בחודש שעבר.
lt/pgt

ltpgt
רכישת קוהרנט נראית כיום כמו עסקה מצוינת, שאף צפויה להוסיף לרווח אי.אס.סי 60 סנט למניה בשנת 2001. אי.אס.סי, הנסחרת לפי מכפיל מכירות 3, רכשה את החטיבה של קוהרנט לפי מכפיל מכירות 1. המשמעות של הרכישה, שתתבצע לפי שווי של 230 מיליון דולר לחטיבה של קוהרנט, היא שהרווחים שתיצור קוהרנט לאי.אס.סי יהיו גדולים בהרבה מהדילול שינבע מתוספת המניות, שיונפקו לבעלי המניות של קוהרנט.
lt/pgt

ltpgt
קוהרנט אמורה להרחיב את קווי המוצרים של אי.אס.סי שמשמשים למגוון יישומים אסתטיים ורפואיים, ובהם הורדת שיער, טיפול בוורידים, חידוש עור הפנים, טיפול בדלקות אוזניים וטיפול בשיניים. כעת נראה כי הסיכויים לכך שאי.אס.סי תצליח לעמוד בתחזיות לשנה הקרובה גדלים והולכים.
lt/pgt

ltpgt
במוריץ טוכלר, למשל, מעריכים כי רכישת קוהרנט תחסוך 25 מיליון דולר בעלויות התפעול של החברה הממוזגת, וכי מכירות אי.אס.סי ב-2001 יהיו 384 מיליון דולר בעוד הרווח הנקי יאמיר ל-59.2 מיליון דולר, או 1.6 דולרים למניה. באופנהיימר אופטימיים מעט פחות, ומדברים על רווח שנתי של 1.24 דולרים למניה בשנה הנוכחית. כעת נותר לראות האם האנליסטים יעדכנו את התחזיות כלפי מעלה לאור ההפתעה לטובה בשורת ההכנסות בשנת 2000.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully