וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה תשתף פעולה עם חברת SRA ליצירת פיתרון תשתיות כולל לאינטרנט עבור מוסדות ממשלתיים

12.3.2001 / 14:06

בג'קדה מעריכים כי נוכחות SRA בקרב מוסדות פדרליים, והניסיון שלה, בשילוב עם פתרונותיה שלה, יסייעו ליצור פיתרון כולל לשדרוג מערכות לאינטרנט

גתית פנקס
ltpgt
חברת ג'קדה , המתמחה בתשתיות אינטרנט עבור עסקים אלקטרוניים, וחברת SRA הבינלאומית, ספקית שירותים, מערכות ייעוץ ופתרונות e-business, הודיעו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה ביניהן.
lt/pgt

ltpgt
במסגרת ההסכם בין החברות, SRA תשתמש בפתרונותיה של ג'קדה, כדי לספק פתרונות e-business יעילים יותר, כמו גם ייעוץ והכשרה, עבור מוסדות ממשלתיים המעוניינים להפוך את מערכותיהן למודרניות וגמישות יותר.
lt/pgt

ltpgt
ג'קדה תספק פיתרון מלא עבור תשתיות, אשר ישדרג את המערכת הקיימת של לקוחות SRA. הפתרונות שלה מאפשרים להסב במהירות יישומים המבוססים על מחשב מרכזי לסביבת עבודה ברשת האינטרנט, ללא צורך לכתוב פתרונות אלה מחדש, דבר הכרוך בעלויות של זמן וכסף.
lt/pgt

ltpgt
בחברה הישראלית אמרו היום כי הנוכחות של SRA בעסקים של מוסדות פדרליים, והניסיון שלה, בשילוב עם פתרונותיה של ג'קדה, יסייעו ליצור פיתרון כולל לטווח ארוך. SRA מספקת מערכות אינטגרציה, ייעוץ, שירותים ופתרונות e-business.
lt/pgt

ltpgt
ג'קדה נסחרת כיום בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של כ-95 מיליון דולר. את המסחר היום פותחת המניה במחיר של 5 דולרים, וזאת לאחר שבשנה האחרונה איבדה 80% מערכה. בניגוד לחברות אחרות, שאיבדו אחוזים רציניים משווי מנייתן מאז תחילת השנה, ג'קדה דווקא רשמה עלייה של 8.7%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully