וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקום איטליה השקיעה 2 מ' ד' בסטארט אפ Virtual Self לפי שווי של 14 מ' ד'

12.3.2001 / 15:31

החברה, המפתחת פתרונות תוכנה לניהול ידע, פועלת במסגרת החממה של TeamDCL

אלון תבור
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית Virtual Self - VSelf, הודיעה היום כי ענקית התקשורת האירופית טלקום איטליה השקיעה בה 2 מיליון דולר לפי שווי חברה של 14 מיליון דולר אחרי הכסף. זוהי ההשקעה החיצונית הראשונה בחברה, לאחר שהמימון הראשוני לפעולתה התקבל מחממת TeamDCL, בסוף 1999.
lt/pgt

ltpgt
VSelf עוסקת בפיתוח פתרונות מבוססי תוכנה לניהול הידע בארגונים. בבסיס מערכת זו נמצא מעין מנוע גנרי שפותח בחברה, המכונה Virtual Understanding Technology, ואשר מצליח להבין את תוכנם ומשמעויותיהם של טקסטים שונים המוזנים אליו. המנוע יודע להתמודד עם כל שפה אירופית ועם מקורות טקסט ופורמטים רבים ומגוונים.
lt/pgt

ltpgt
על בסיס מנוע זה, המוגן על ידי מספר פטנטים, מתכוונת הנהלת החברה לבנות סוגים שונים של יישומים, כאשר בשלב זה החליטו להתמקד בפיתוח אפליקציות לניהול ידע ומידע בארגונים. בעיקר מכוונת המערכת שפותחה עד היום לניהול הפצה אוטומטית של מסמכים ושל תכנים דיגיטליים בתוך הארגון, מהארגון כלפי חוץ (ללקוחות, שותפים, וכיו"ב), ומהחוץ למשתמשים השונים בתוך הארגון.
lt/pgt

ltpgt
זאת, על ידי כך שהמערכת לומדת בעצמה את תחומי העניין ונושאי האחריות של כל אחד מהעובדים, לקוחות, שותפים וכדומה. לאחר שמנוע ההבנה מפצח את התוכן של כל מסמך שעובר דרכו, המערכת דואגת להעברתו לגורמים המתאימים.
lt/pgt

ltpgt
"אנו מורידים את היכולת ואת האחריות לנהל את הידע מרמת מנהל המידע של הארגון, ה-CIO, לרמת העובד הבודד", מסביר אורי וויינהבר, מנכ"ל החברה. לדבריו, מתאפיינת המערכת בקלות תפעול ובידידותיות, והיא אינה דורשת כל מומחיות לשם תפעולה, בניגוד אולי לרוב הפתרונות המתחרים. גם האינטגרציה שלה והטמעתה במערכות הארגון אמורה להיות, לדברי וויינהבר, קצרה וקלה יחסית.
lt/pgt

ltpgt
בימים אלו מותקנת המערכת של VSelf לניסויים אצל מספר לקוחות פוטנציאליים, מעולם הטלקום ומעולם הפיננסים, באירופה ובארה"ב. לטענת וויינהבר, על אחת ההתקנות, אצל טלקום איטליה, התמודדה החברה מול הסטארט אפ הישראלי אוטונומי, והביסה אותו בסופו של דבר.
lt/pgt

ltpgt
להערכת הנהלת החברה, בעתיד הקרוב מאוד יתחילו לרשום מכירות ראשונות, ובתקופה זו גם ייצאו לגייס את סבב המימון הבא שלה. כיום היא פועלת ממשרדיה של TeamDCL ברמת גן, ומעסיקה כ-25 עובדים. בעקבות ההשקעה ידולל חלקה של DCL במניות החברה, מ-51% ל-43%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully