וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג בענף הפרסום: משה שפירא, יוסי למל ויוסי כהן הקימו משרד פרסום משותף

12.3.2001 / 16:24

כהן: לא התמזגנו בגלל הפסדים או צורך בקיצוצים, אלא כדי לטפל בתקציבים משמעותיים יותר

נורית שר
ltpgt
משה שפירא, שותף ומנכ"ל במשרד הפרסום שפירא בנצור בר-דוב, יוסי למל, מייסד למל גלזר בר שפרש לאחרונה, ויוסי כהן מפרסום כהן פלוס, הודיעו היום על איחוד פעילותם למשרד פרסום חדש שייקרא - למל שפירא כהן.
lt/pgt

ltpgt
אל משרד הפרסום החדש יצטרפו לקוחות משלושת המשרדים בהיקף פעילות של 24 מיליון שקל וכ-20 עובדים. יוסי כהן מסר כי בשלב זה עובדי שלוש החברות עברו לעבוד במשרד המאוחד. "לא עשינו קיצוצים בכוח האדם, אפילו לא בתחום המזכירות", מציין כהן.
lt/pgt

ltpgt
למל, כהן ושפירא מחזיקים בחלקים שווים ממשרד הפרסום החדש. יוסי למל, שהקים את למל גלזר בר, מכר לפני כחצי שנה את החזקותיו במשרד הפרסום. במשרד החדש ישמש למל כמנהל קריאייטיב.
lt/pgt

ltpgt
משה שפירא רכש את חלקם של יואב בנצור ודן בן-דב, שותפיו במשרד הפרסום שפירא בנצור בר דוב. שפירא ישמש הן כמנכ"ל המשרד והן כמנהל קבוצת לקוחות ויועץ אסטרטגי. יוסי כהן, מייסד משרד כהן פלוס, ישמש כמנהל הלקוחות ואחראי על תחום המדיה במשרד החדש.
lt/pgt

ltpgt
כהן מסר היום ל-TheMarker.com כי המיזוג בין המשרדים לא נעשה על מנת לשרוד בעונת המיתון הצפויה, לא על מנת לקצץ בעלויות ולא בגלל הפסדים. "שלושת המשרדים היו רווחיים ובשלושתם היתה פעילות יפה, אך חשנו כי מיזוג בינינו יסייע לנו לטפל בתקציבים גדולים ומשמעותיים יותר ולהטביע את חותמנו בענף. אנו רוצים שאנשים יתרשמו מעבודות שנהיה חתומים עליהן".
lt/pgt

ltpgt
את המשקל הכבד מבחינת לקוחות הביא עמו שפירא למשרד החדש. בין לקוחות המשרד ניתן למצוא את חברות הבנייה סולומון, האחים עופר, קלד"ש והכשרת הישוב . לקוחות נוספים הם חמי יואב, פוג'יפילם, התנועה ליהדות מתקדמת (הרפורמית), התנועה הקונסרווטיבית (מסורתית), אמנסטי, קניון שבעת הכוכבים, רשת סאבווי, דירן מטבחים ורהיטים ועוד.

בנוסף ללקוחות הקיימים החל המשרד בימים אלו להציע מועמדותו במספר מכרזים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully