וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אריקסון מוטטה כל תקווה - מניות ציוד התקשורת נופלות

12.3.2001 / 16:55

אריקסון נופלת ב-17% בעקבות אזהרת הרווח; סיסקו יורדת ב-8.3% לאחר שהודיעה על קיצוצים

דפנה מאור
ltpgt
אריקסון (סימול ERICY) הוסיפה מלח לפצעים שפצעו סיסקו ואינטל בסוף השבוע שעבר. יצרנית ציוד הסלולר השוודית הודיעה היום כי היא צופה לרשום הפסדים של כחצי מיליארד דולר ברבעון הראשון, במקום להגיע לאיזון. מנייתה הגיבה בירידה של 17%. נוקיה (סימול NOK) יורדת ב-3.8%.
lt/pgt

ltpgt
סיסקו פתחה את המסחר בירידה של 8.3%. יצרנית הציוד לרשתות אינטרנט הודיעה ביום שישי על פיטורים של כ-8,000 עובדים, המהווים כ-16% מכוח האדם שלה. צעד זה יעלה לחברה במחיקה של 400-300 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2001.

סאן מיקרוסיסטמס 10003602-MRQ יורדת ב-4.7%.

אינטל 10003622-MRQ, שפירסמה אזהרת רווח ביום חמישי, יורדת ב-4%. בדומה לסיסקו הודיעה אינטל על קיצוץ מאסיווי במשרות.
lt/pgt

ltpgt
ענקית התוכנה מיקרוסופט וחברת המכירות הפומביות המקוונת eBay (אי.ביי) הודיעו על הסכם שותפות בתחום בטכנולוגיית האינטרנט והשירותים. לעסקה זו השלכות גדולות מבחינת eBay, המנסה להרחיב את תחום השפעתה מעבר לגבולות אתר המכירות הפומביות שהיא מפעילה. מבחינת מיקרוסופט, מהלך זה מהווה צעד משמעותי בקידום יוזמת הדוט.נט שהיא מפתחת. מיקרוסופט יורדת ב-3.8%, מניית eBay יורדת ב-2.9%.
lt/pgt

ltpgt
חברת הביטוח אמריקן ג'נרל (סימול AGC) עולה ב-4.6% לאחר שענקית הביטוח הבריטית פרודנשל הודיעה על רכישתה תמורת 26.6 מיליארד דולר במניות. לפי תנאי העסקה תשלם פרודנשל מניות בשווי של 49.5 דולר תמורת כל מניה של אמריקן ג'נרל. מניות פרודנשל הגיבו בירידה בבורסת לונדון.
lt/pgt

ltpgt
סימנס (סימול SI) הגרמנית החלה להיסחר היום בבורסת ניו יורק. החברה, לדברי אנליסטים, עשויה לנצל בקרוב את הרישום הכפול לצורך רכישת חברות בארה"ב באמצעות מניותיה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully