וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקום איטליה השקיעה 2 מ' ד' ב-Virtual Self

12.3.2001 / 21:24

העסקות האחרונות בהיי-טק ובהון סיכון הישראליים

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
12 במארס 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
טלקום איטליה השקיעה 2 מ' ד' בסטארט אפ Virtual Self לפי שווי של 14 מ' ד'
lt/bgt
זוהי ההשקעה החיצונית הראשונה בחברה, לאחר שהמימון הראשוני לפעולתה התקבל מחממת TeamDCL, בסוף 1999.
lt/pgt

ltpgt
VSelfעוסקת בפיתוח פתרונות מבוססי תוכנה לניהול הידע בארגונים. בבסיס המערכת נמצא מעין מנוע גנרי שפותח בחברה, המכונה Virtual Understanding Technology, שמצליח להבין את תוכנם ומשמעויותיהם של טקסטים שונים המוזנים אליו. המנוע יודע להתמודד עם כל שפה אירופית ועם מקורות טקסט ופורמטים רבים.
lt/pgt

ltpgt
להערכת הנהלת החברה, בעתיד הקרוב מאוד יתחילו לרשום מכירות ראשונות, ובתקופה זו גם ייצאו לגייס את סבב המימון הבא שלה. כיום היא פועלת ממשרדיה של TeamDCL ברמת גן, ומעסיקה כ-25 עובדים. בעקבות ההשקעה ידולל חלקה של DCL במניות החברה, מ-51% ל-43%.
ltbgt
במקביל להשלמת סבב גיוס הון: טגריטי מצמצמת את מרכז
הפיתוח בישראל
lt/bgt
חברת הסטארט אפ הצטרפה למפטרות, והחליטה לאחרונה לצמצם את צוות מרכז הפיתוח בישראל. החברה העסיקה עד לאחרונה כ-40 עובדים, 20 במרכז הפיתוח בישראל ו-20 במרכז השיווק והמכירות בסאן חוזה, ארה"ב. סמנכ"ל המחקר והפיתוח של החברה אישר כי החברה פיטרה עובדים, אך ציין כי "מדובר ב-6 עובדים בלבד".
lt/pgt

ltpgt
החברה, שהוקמה ב-1995 על ידי דניאל פלצקר וצחי סגל, עוסקת בתחום ה-E-Learning ופיתחה תוכנה המאפשרת הקלטת מצגות והדרכות ושידורן לפי דרישה, באמצעות האינטרנט, גם בתנאים של רוחב פס צר.
lt/pgt

ltpgt
עד הגיוס הנוכחי גייסה החברה 16 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה היו כלל תעשיות אלקטרוניקה, אריה פיינגולד, קרן ההשקעות של אינטל והקרנות סטאר, ג'ימיני, קוואנטום ויוזמה. בין בעלי המניות בחברה גם הכדורסלנים גיא גודס, עודד קטש ונדב הנפלד.
ltigtltbgtltfont color=redgt
11 במארס 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
מנורה גאון הוביל את Modus Biological Membranes לגיוס של 2 מ' ד'
lt/bgt
בנק ההשקעות הישראלי הודיע כי הוביל והשתתף בסבב הגיוס, שבוצע לפי שווי חברה של כ-12 מיליון דולר אחרי הכסף. מעבר למנורה גאון השקיעו בחברה גם קרן ההון סיכון אלון, מקבוצת גאון החזקות, ומשקיעים פרטיים. בין בעלי המניות במודוס נמצאת גם קרן וקטורי מקבוצת אלביט הדמיה 1081116-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
Modus Biological Membranes החלה את פעילותה ב-1995 כשהוקמה על ידי קבוצת מדענים ובראשם ד"ר אבנר שיינפלד, העוסק בתחום הביוטכנולוגיה, ועוסקת במחקר ופיתוח מוצרים ושיטות טיפול חדשניות בבעיות רפואיות הקשורות לסינדרום הגמילה.
ltbgt
מייל ביט תספק למשקיעי חברת הברוקרים אוסקר גרוס הודעות SMS על מצב המניות הנסחרות בנאסד"ק
lt/bgt
מייל ביט תשלח 6 פעמים ביום הודעות SMS למאות המשקיעים על מצב המניות הנסחרות בנאסד"ק שבהן הם מחזיקים. בצורה זו יוכלו הסוחרים להיות מעודכנים במצב המניות ויוכלו להגיב באופן מיידי למידע אותו קיבלו. העסקה מוערכת בכ-300 אלף שקל.
lt/pgt

ltpgt
מייל ביט (Mail-bit) היא חברה ישראלית שהוקמה באמצע שנת 2000. החברה עוסקת ביישומי תקשורת בין מערכות מידע לבין טלפונים סלולריים. החברה פיתחה מערכת משולבת של אפליקציות ממוחשבות, המאפשרות להפיץ הודעות טקסט קצרות (SMS) ממאגר המידע של הארגון לכל כמות של מנויים, ולכל טלפון סלולרי בעברית ובאנגלית לפי קריטריוני פילוח שונים למשתמש קצה בודד או קבוצה באופן אוטומטי.
ltbgt
הסטארט אפ ActionBase: גידול של 250% במכירות בשנת 2000
lt/bgt
חברת הסטארט אפ הישראלית, מקבוצת Eyron, הודיעה כי מכירות מערכת ניהול העבודה של החברה גדלו בשנה האחרונה ב-250% לעומת נתוני השנה המקבילה. מכירות החברה בארץ הסתכמו בתקופה האחרונה בכ-1.2 מיליון שקל וכמו כן נחתמו בשנה האחרונה הסכמים עם חברות גדולות במשק הישראלי כמו תנובה, טמפו ומי עדן.
lt/pgt

ltpgt
ActionBase היא מערכת מידע ארגונית לניהול משימות ומעקב אחרי החלטות וסיכומי דיונים. המערכת תומכת בכמויות גדולות של מידע ומשתמשים באמצעות שמירת הנתונים במסד נתונים MS SQL-Server.
ltbgt
סקופוס מחזירה כשני מיליון שקל למדען הראשי
lt/bgt
חברת סקופוס הודיעה כי לאחר סיכום שנתי העבירה לידי המדען הראשי סכום של כ-2 מיליון שקל תמלוגים, מתוך החזר תמלוגים שנתי של כ-3.5 מיליון שקל. החזר המענק למדען נובע מעמידה ביעדים שהציבה החברה, ומתווסף להחזר המענק בסך 1.5 מיליון שקל שהחזירה החברה בגין מכירות בששת החודשים הראשונים של שנת 2000.
lt/pgt

ltpgt
הפתרונות המערכתיים של סקופוס מאפשרים העברת וידיאו דיגיטלי דחוס בזמן אמת בפס רחב, נתונים ואינטרנט מהיר, על תשתיות תקשורת מתקדמות. לאחרונה השלימה החברה גיוס בהיקף של 17 מיליון דולר וכתוצאה מכך הודיעה כי היא צפויה לגייס בזמן הקרוב עוד עשרות עובדים. כיום מונה החברה כ-120 עובדים בישראל, ארה"ב, סין ומקסיקו.
ltbgt
תעוזה: מימוש החזקות בנ.א.ס.ס וסגנטק הניב לקרן רווח של 19 מיליון שקל ברבעון הרביעי
lt/bgt
תעוזה , שבין בעלי מניותיה נמנים יצחק תשובה וקרנות הנאמנות של בנק הפועלים ובנק לאומי, פירסמה את דו"חותיה הכספיים לשנת 2000 מהם עולה כי הכנסות קרן ההון סיכון מדמי ניהול, מימוש החזקות בחברות, השקעות באיגרות חוב ממשלתיות והכנסות ריבית מחברות ופיקדונות, הצטמקו בשנת 2000 בשיעור של כ-44% והסתכמו בכ-23.8 מיליון שקל לעומת 42.8 מיליון שקל בשנת 1999.
ltbgt
בנק איגוד ודני דנקנר השקיעו 2 מ' ד' בהייפריון במקום השקעה של אלרוב
lt/bgt
חברת ההשקעות של בנק אגוד ואיש העסקים דני דנקנר נכנסו לאחרונה כמשקיעים בקרן ההשקעות האמריקאית, שהתחילה לפעול בישראל לפני מספר חודשים.
lt/pgt

ltpgt
השקעה זו באה במקום השקעה של חברת אלרוב , בהיקף דומה, שהיתה אמורה להתבצע בקרן. אולם, מאחר שדוד רובנר הוא אחד ממנהלי הקרן בישראל, החליטה אלרוב לבטל א

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully