וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם הליך מכירת החזקות שמרוק בטלעד; בעלי המניות הגדילו את חלקם ומימשו את זכות הסירוב נגד כניסת בני גאון

12.3.2001 / 22:31

גאון מנהל מו"מ לרכישת חלקה של דסק"ש בטלעד (23%) ומתמודד במקביל על הערוץ הייעודי בשפה הרוסית

רוני קורן-דינר
ltpgt
לאחר מו"מ מתמשך השלימו היום בעלי המניות בזכיינית ערוץ 2 טלעד את הליך רכישת החזקות שמרוק, שביקשה לצאת מהחברה. לפני כחודשיים החליטו השותפים לממש את זכות הסירוב השמורה להם נגד כניסתו של בני גאון (באמצעות חברת גאון תקשורת), ולמנוע את רכישת החזקות שמרוק בשיעור של 23%.
lt/pgt

ltpgt
השותפים החליטו להגדיל את חלקם, לפי שווי חברה של 30.5 מיליון דולר, באופן הבא: חברת הראל ביטוח, שבבעלות גדעון ויאיר המבורגר, תחזיק מעתה 29% (במקום 15%), מעריב, מקבוצת הכשרת הישוב (באמצעות הוצאת מודיעין), הגדילה את חלקה מ-18% ל-24%, ועוזי פלד, מנכ"ל טלעד ומייסדה, יחזיק מעתה ב-10% (במקום 7%). בעלי המניות הנוספים הם דסק"ש (23%) ומגוויץ' (14%) .
lt/pgt

ltpgt
חברת גאון תקשורת החליטה שלא לוותר על ההזדמנות לרכוש החזקות בזכיינית ערוץ 2, והיא מנהלת בימים אלה מו"מ לרכישת חלקה של דסק"ש בטלעד. זאת, על אף ההפסדים הצפויים לזכייניות הערוץ - 140-80 מיליון שקל על פי דו"ח פועלים תקשורת מנובמבר 2000 - כבר בשנה הראשונה לפעילות הערוץ המסחרי הנוסף והערוצים הייעודיים.
lt/pgt

ltpgt
"אנחנו לא חוששים מהפסדים", אמר ל-TheMarker.com מאיר שני, מנכ"ל חברת גאון תקשורת. "עובדה שהשותפים הנוכחיים חושבים שזו עסקה טובה והחליטו להגדיל את החזקותיהם בחברה. זכותם כמובן לממש את זכות הסירוב נגד כניסתנו בשנית, אולם בכוונתנו להמשיך ולפעול בתחום התקשורת".
lt/pgt

ltpgt
כפי שפורסם, גאון תקשורת מתמודדת במקביל במכרז הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, ואם בינתיים יצלח מהלך רכישת החזקות דסק"ש בטלעד, היא תוכל להחזיק בערוץ הרוסי 30% בלבד.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully