וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: גל אזהרות הרווח נמשך; חברת האבטחה SafeNet נחתכה ב-62%

29.3.2001 / 23:41

סיסקו, שהקפיאה באופן לא רשמי את פעילות רכישותיה, ירדה ב-3%; הנאסד"ק איבד 1.8%, הדאו עלה ב-0.14%

רוני שוקן
ltpgt
הירידות בבורסות של ניו יורק הלכו והתחזקו לקראת סיום המסחר, לאחר שהיום התאפיין בתנודתיות ובשינויים מינוריים. בסיום המסחר ירד הנאסד"ק ב-1.8% ואילו הדאו עלה ב-0.14%.
lt/pgt

ltpgt
המסחר התנהל היום בסימן של אזהרות רווח שהתרבו ביומיים האחרונים. חברת תוכנות אבטחת הרשת סייפנט ומשווקת המחשבים PC Connection צנחו היום בעקבות אזהרות הרווח שסיפקו. לפני יומיים היו אלה נורטל ופאלם (סימול PALM), ואמש שתי חברות היי-טק פחות מוכרות, שהראו את הכיוון מטה.
lt/pgt

ltpgt
נתוני התמ"ג הסופיים לרבעון הרביעי של 2000 שפורסמו היום לא הוסיפו לשמחה, אם כי נראה שהם יעודדו את המשך הורדת הריבית. הצמיחה ברבעון בשיעור שנתי של אחוז אחד היתה הנמוכה מאז הרבעון השני של 1995.
lt/pgt

ltpgt
נתונים קודמים לגבי הצמיחה ברבעון הרביעי הביאו את הכלכלנים לחזות צמיחה של 1.1%, אולם הצמיחה היתה כאמור 1% - נמוך לאין שיעור מהצמיחה בתקופה המקבילה בשנת 1999. נתוני התעסוקה הראו, לעומת זאת, ירידה ל-362 אלף תביעות אבטלה ראשונות, לעומת 382 אלף בשבוע הקודם.
lt/pgt

ltpgt
חברת האבטחה SafeNet (סימול SFNT) נחתכה ב-61.6% לאחר שפירסמה, כאמור, אזהרת רווח. משווקת המחשבים האישיים PC Connection (סימול PCCC) ירדה ב-8% בעקבות אזהרת רווח משלה, לאחר שבתחילת המסחר נסחרה כבר בצניחה של 29%.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית מערכות התקשורת הגדולה בעולם סיסקו ירדה ב-3.2%. החברה הקפיאה באופן לא רשמי כל פעילות רכישות עקב הנפילות בשוק ההיי-טק, כך דיווח היום ה"פייננשל טיימס". סיסקו צופה כי ההקפאה תימשך עד ששוק ההיי-טק יתאושש.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל החברה, ג'ון צ'יימברס, אמר שיהיה זה בלתי נאות לבצע רכישות נוספות "בזמן בו אנחנו מקצצים בכוח העבודה של עצמנו".
lt/pgt

ltpgt
אזהרת הרווח של נורטל, שירדה ב-3.6%, והודעתה של סיסקו דחפו את כל המגזר לירידות: אלקטל הצרפתית ירדה ב-6.5%, קורנינג איבדה 6.9% ואת הירידה החדה ביותר רשמה JDS יוניפייז - 12.1%. מתחרתה של נורטל, לוסנט MRQ-10003648 , ירדה ב-8.7%.
lt/pgt

ltpgt
מניית Agere (סימול AGRa) , שהחלה להיסחר אתמול בעלייה מזערית, הזדחלה מעלה ב-0.2%. מחיר ההנפקה של החברה היה 6 דולרים למניה - נמוך בהרבה מתחזיותיה המוקדמות של החברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully