וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדקום נעצרת לאחר 3 רבעונים של שיפור

שירלי יום-טוב

22.4.2004 / 16:12

ההפסד הנקי עלה ל-576 אלף דולר וההכנסות ירדו ב-14% ל-3.5 מיליון דולר. החברה ציינה כי הירידה בהכנסות היתה צפויה בשל אפקט העונתיות

לאחר 3 רבעונים של שיפור בתוצאות חברת רדקום , הגיעו היום הדו"חות לרבעון הראשון, שעצרו את מגמת הצמיחה בהכנסות וצמצום הרווח הנקי. רדקום, המפתחת כלי בדיקה לשירותי קול ברשתות, דיווחה על הכנסות של 3.5 מיליון דולר, המייצגות אמנם זינוק של 119% ביחס לרבעון המקביל, אך ירידה של כ-14% ביחס לרבעון הקודם.

ברבעון הקודם בישרה החברה למשקיעים כי ההפסד הנקי שנרשם, 351 אלף דולר, היה הנמוך ביותר זה 3 שנים, אולם ברבעון הראשון הוא כבר צמח ל-576 אלף דולר או 5 סנט למניה. ביחס לרבעון המקביל מדובר בשיפור שכן אז הפסדיה החברה הקטנה כ-3.2 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה ארנון תוסיה-כהן ציין היום בהודעת החברה כי "אנו שמחים לדווח על רבעון נוסף של מכירות חזקות של מוצר ה-Cellular Performer", לדבריו, הירידה בהכנסות היתה צפויה בשל אפקט העונתיות והעובדה שהחברה מצליחה לצמוח ביחס לרבעון המקביל הינה מעודדת. הסלולר פרפורמר הוא המוצר החדש של רדקום, עליו משליכה החברה את יהבה ברבעונים האחרונים. לדברי תוסיה-כהן, קיבלה רדקום במהלך הרבעון מספר הזמנות המשך מיצרניות ציוד עבור רשתות סלולריות, ובנוסף נסגרו הזמנות התחלתיות עם לקוחות חדשים.

רדקום השלימה בסוף מארס האחרון הנפקה פרטיים למוסדיים (PIPE) בסכום של 5.5 מיליון דולר. בהנפקה השתתפו סטאר ונצ'רס והאחים זיסאפל. לאחר הגיוס מכילה הקופה כ-10.5 מיליון דולר והחברה הבטיחה את מקומה לעת עתה ברשימה הראשית של הנאסד"ק, לאחר שההון העצמי עלה ל-11 מיליון דולר. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-19 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully