וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב נערכת להרחבת הפעילות באירופה: תגייס כ-500 מיליון שקל בהנפקה ציבורית של אג"ח

אילן מוסנאים

10.5.2004 / 19:05

כך נודע ל-TheMarker; מתוך הסכום הכולל תגייס החברה עד 350 מיליון שקל באג"ח חדשות צמודות ליורו; תגייס 150 מיליון שקל נוספים באג"ח מסדרה א' שלה, שכבר נסחרות בבורסה



כארבעה חודשים לאחר שהשלימה גיוס של 210 מיליון שקל בהנפקת אג"ח למוסדיים בתל אביב, יוצאת חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב בסבב גיוסים נוסף, כשהפעם תנסה החברה לגייס כ-500 מיליון שקל. כך נודע ל-TheMarker.



החברה מתכננת לבצע את הגיוס בהנפקה ציבורית של שתי סדרות של אג"ח, כאשר סכום של 150 מיליון שקל היא מתכננת לגייס בהנפקה של אג"ח מסדרה א' שלה שכבר נסחרות בבורסה. בנוסף מתכננת החברה לגייס 350 מיליון שקל בהנפקה של אג"ח חדשות שיהיו צמודות ליורו וישאו ריבית של 2%. ייתכן שחברה בת של גזית גלוב תרכוש חלק מהאג"ח החדשות שהחברה תנפיק.



את הגיוס יובילו חברות החיתום של כלל חיתום, לאומי ושות', אייפקס והראל חיתום והנפקות. המכרז המוסדי בהנפקת החברה יתבצע ביום חמישי הקרוב.



תחום התמחותה העיקרי של גזית גלוב הוא ברכישה, בפיתוח ובניהול נכסים מניבים, בעיקר מרכזים מסחריים פתוחים מעוגני סופרמרקטים. עד לאחרונה התמקדה החברה בעיקר בפעילות באזורי צמיחה בצפון אמריקה - בארה"ב ובקנדה. הפעילות בארה"ב מתבצעת באמצעות אקוויטי וואן, קרן REIT הנסחרת בבורסת ניו יורק, והפעילות בקנדה מתבצעת דרך FCR הנסחרת בבורסת טורונטו.



בחודשים האחרונים החלה גזית גלוב לפעול באירופה. לצורך זאת היא רכשה 25.4% ממניות חברת הנדל"ן הפינית סיטיקון תמורת סכום של כ-51.3 מיליון יורו. נראה כי הנפקת האג"ח הצמודות ליורו נועדה לממן את המשך התרחבות החברה ביבשת אירופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully