וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוניקס, יצרנית רובוטים לניקוי בריכות שחייה מקיבוץ יזרעאל, בדרך לבורסה

רותם שטרקמן

22.6.2004 / 9:26

פיתחה את דולפין, מכשיר שנועד לנקות בריכות שחייה פרטיות וציבוריות; בחברה טוענים כי הדולפין הוא המותג המוביל בעולם בשוק מנקי הבריכות האלקטרוניים



עונת ההנפקות על בסיס תוצאות החברות לרבעון הראשון עומדת להתחיל. חלק מטיוטות התשקיף כבר מסתובבות ברשות ניירות ערך ובמשרדי חברות החיתום. בין החברות שמתכננות לגייס הון בהנפקת מניות ראשונה בבורסה נמצאת גם חברת מיטרוניקס מקיבוץ יזרעאל.



המוצר שפיתחה מיטרוניקס נקרא דולפין. מדובר במכשיר שנועד לנקות בריכות שחייה פרטיות וציבוריות. המכשיר מופעל באופן אוטומטי או על ידי שלט רחוק, ותפקידו לסרוק את הבריכה ולטפס על קירותיה. הדולפין מבריש את הרצפה, מטאטא, מפזר כימיקלים ושואב ומסנן את הלכלוך ברמה מיקרונית. במיטרוניקס טוענים כי הדולפין הוא המותג המוביל בעולם בשוק מנקי הבריכות האלקטרוניים.



בין החברות שהגישו תשקיפים לגיוס הון נמצאות גם חברות שתיכננו להנפיק לפי התוצאות לרבעון הרביעי של 2003 אך דחו את ההנפקה. מדובר בחברת טכנולוגיות חיתוך מתקדמות, מנגו Cal ,DSP וגינקו חיפושי נפט.



טכנולוגיות חיתוך מתקדמות (ADT) פועלת כיום באמצעות שתי חברות בנות הנמצאות בבעלותה המלאה - KSL הפועלת מחיפה ו-MSL השוכנת ביקנעם. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2004 עם הכנסות ממכירות ומתן שירותים בהיקף של 29.3 מיליון שקל, רובן ליצוא. החברה רשמה רווח תפעולי של 3.6 מיליון שקל ורווח נקי של 3.2 מיליון שקל.



הנפקת Cal תהיה הגדולה מכולן, והיא תשלב בתוכה גם הצעת מכר. בכוונת בעלי המניות של Cal (בנק דיסקונט, אליעזר פישמן, הראל והבינלאומי) להנפיק את החברה לפי שווי של 1.2-1 מיליארד שקל. את ההנפקה תוביל פועלים אי.בי.אי, וככל הנראה יצורפו גם דיסקונט שוקי הון וחברת החיתום של הבינלאומי. Cal תנסה לגייס 300-250 מיליון שקל.



מנגו DSP הוקמה ב-96' על ידי ברוך פלד ומייק ברלין, יוצאי מוטורולה וסאיטקס, המשמשים כיום מנכ"לים משותפים בחברה. מנגו מעסיקה 60 עובדים במשרדיה בהר חוצבים בירושלים ויש לה גם משרדים בארה"ב. החברה מפתחת פתרונות תעשייתיים מבוססי מעבדי DSP המיועדים לעיבוד וידיאו ותמונה לשם הדמיה רפואית, תעשיית האבטחה ותקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully