וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אלדין מתקנת בעלייה של 2.5%

שירלי יום-טוב

23.6.2004 / 23:04

לאחר שקרסה ב-35% בשבועיים. סביינט מוסיפה כ-4.5%. גם אם סיסטמס מצליחה להתאושש בימים האחרונים ועולה ב-2%. מג'יק מאבדת 0.6% למרות חוזה של 600 אלף דולר בסין


יום המסחר נפתח ללא שינוי גדול במדדים, שמוסיפים לדשדש לקראת העלאת הריבית הצפויה בסוף החודש. נאס"ד"ק ודאו יורדים ב-0.1%.

בין הישראליות בולטת בפתיחה מניית סביינט שעולה ב-4.5% למחיר של 2.7 דולרים ומניית אלדין שעולה ב-2.3% למחיר של 17.9 דולר לאחר שהשלימה אתמול קריסה 35% בשבועיים האחרונים. גם אם סיסטמס ממשיכה להתאושש ועולה ב-2% למחיר של 14.9 דולר. מג'יק יורדת 0.6% למרות חוזה של 600 אלף דולר בסין.

סקירת טרום מסחר

הדשדוש בוול סטריט עשוי להימשך גם היום, כרגיל באחרונה, בהמתנה להעלאת הריבית הצפויה בארה"ב ביום האחרון של יוני. לפי החוזים העתידיים, עשוי נאסד"ק 100 לפתוח בירידה של 0.3% בעוד סטאנדרד אנד פורס 500 עשוי לרדת בפתיחה ב-0.1%.

הישראליות נסחרו באחרונה בהתאם לעייפות של השוק כולו, אך חלקן סובלות משבועות רצופים של נפילות. אלדין, לדוגמה, השלימה קריסה של 35% בשבועיים האחרונים שהחזירה אותה לרמה של 17.5 דולר. אך אלדין אינה היחידה שמאבדת גובה - אמדוקס איבדה כרבע מערכה בחודשיים האחרונים, למחיר של 23.3 דולר.

בשורות חיוביות יותר הגיעו מכיוונה של מג'יק, שדיווחה על חוזה נאה של 600 אלף דולר. במסגרת ההסכם, תספק מג'יק את פתרונותיה לחברת PACTL, שהיא מיזם משותף של קבוצת שדה התעופה של שנחאי (51%) ולופטהאנזה קארגו (29%). מניית מג'יק נסחרת כעת בלא שינוי בתל אביב.

משקיעי ארוטק יכולים לחוש מעט דה-ז'ה-וו לאחר שהחברה דיווחה על השלמת מיגונם של 26 כלי רכב מדגם לנד רובר - חוזה שעליו כבר דיווחה החברה באפריל. נכון לסוף מאי דיווחה ארוטק כי צבר ההזמנות שלה עד סוף 2004 מסתכם ב-26 מיליון דולר. עבודות המיגון של החברה נעשות באמצעות חטיבת MDT, אחת הרכישות החיוביות בגל העסקות שביצעה ארוטק. MDT עושה עבודות מיגון נרחבות לכלי רכב המשמשים מתנחלים בשטחים, והחלה בשנה שעברה לייצא את הידע שלה גם לארה"ב במטרה ליהנות מהמומנטום החיובי בתחום הביטחוני. אלא שהביצועים הכספיים של ארוטק עצמה עדיין פושרים למדי, והמניה נפלה ב-40% בחודשיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully