וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה מרחיבה את מותג קרלו בתחום המעדנים: סדרה של שני טעמים משולבים בצורת ספירלה

איילה צורף

13.7.2004 / 14:56

ההרחבה נועדה לתת מענה לכניסתו של המותג "שוקולד פרה" לקטגורייה, ולבסס עוד יותר את מעמדו של קרלו לקראת השקת תואם מילקי; תשקיע 4.5 מיליון שקל במהלך



בימים אלו משיקה תנובה סדרה חדשה של מעדנים תחת המותג קרלו. הסדרה החדשה, מעדנים בשני טעמים בצורת ספירלה, היא הרחבה של פעילות קרלו, המותג השולט בתחום מעדני הילדים. עד כה שווק קרלו בטעמי שוקולד ווניל בלבד. כעת תתרחב הסדרה לטעמים שוקולד-תות-בננה, ושוקולד נוגט.



הרחבת המותג נועדה לתת מענה לכניסתו של המותג "שוקולד פרה" של שטראוס-עלית לקטגוריית המעדנים, ולבסס עוד יותר את מעמדו של קרלו לקראת השקתה של תנובה את תואם מילקי, שייתכן כי יושק על בסיס המותג קרלו.



זאת, למרות נסיונה של תנובה "לבגר" את מותג קרלו, שפונה כיום בעיקר לילדים, ופחות לבני נוער - ניסיון שכשל עת גייסה החברה את צמד הראפרים סאבלימינל והצל לפרסום שוקו קרלו.



לדברי חגית אדלר, מנהלת השיווק של תשלובת החלב של תנובה, במקרה זה, למרות שמדובר בגיוסה של כוכבת בוגרת יותר להובלת הקמפיין, דקלה קידר מפרויקט וואי, לא מדובר בניסיון לבגר את המותג גם בתחום המעדנים. עד כה הובילה את הקמפיינים דמותו המצוירת והילדותית של קרלו. כעת, כאמור, יובילו קידר וקרלו יחד את הקמפיינים.



מתנובה נמסר כי ההשקעה הכללית בסדרת המוצרים החדשה נאמדת ב-4.5 מיליון שקל, מהם כ-3 מיליון שקל על פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully