וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדשות ישראל" תערער על החלטת מועצת הכבלים לבטל רשיון ערוץ החדשות

רוני קורן-דינר

5.8.2004 / 18:38

גורם בכיר בחברה: "החלטת מועצת הכבלים תמוהה - בכוונתנו לערער בפני המועצה ולשכנע את חבריה לחזור בהם, תוך תקווה כי לא ניאלץ להיגרר לבית המשפט"



בישיבת דירקטוריון חברת "חדשות ישראל" היום, הוחלט לערער על החלטת המועצה לשידורי כבלים ולוויין, שפסקה בשבוע שעבר כי רישיון השידורים של ערוץ החדשות יבוטל. לאחר הישיבה הוציאה החברה מכתב למועצה, ובו היא מבקשת לקבל לידיה את פרוטוקול הישיבה שבה הוחלט על הביטול, על מנת שתוכל ללמוד את הנימוקים להחלטה.



"החלטת מועצת הכבלים תמוהה", אמר גורם בכיר בחדשות ישראל. "למרות הזמן הרב שחלף מאז קבלת הרישיון הוצג למועצה גרעין שליטה בחברה כפי שהתבקשנו, וכן התחייבויות כספיות למימון הערוץ. בכוונתנו לערער בפני המועצה ולשכנע את חבריה לחזור בהם, תוך תקווה כי לא ניאלץ להיגרר לבית המשפט".



עו"ד יורם מוקדי, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, מסר כי "מכתבה של חדשות ישראל טרם התקבל במועצה, והמועצה תתייחס אליו לכשיתקבל".



כזכור, החליטה המועצה ברוב גדול להשאיר בעינו את ביטול רשיון השידורים של חברת חדשות ישראל, זכיינית ערוץ החדשות. המועצה הגיעה להחלטה ברוח זו לפני כחודש, וציינה שהביטול ייכנס לתוקפו בתאריך ה-29 ביולי - יום חמישי שעבר, אלא אם יחול שינוי מהותי בהיערכות החברה לשידורים. חברי המועצה סירבו לפניותיהם של ראשי חברת גלובוס גרופ, בעלת השליטה בחדשות ישראל, להשהות את הביטול לאור העיכוב המתמשך בהיערכותם לעלייה לאוויר.



ערוץ החדשות היה אמור להיות אחד מחמישה ערוצים ייעודיים מתוכננים שיפעלו במימון פרסומות: חדשות, מוסיקה ישראלית, ערוץ ברוסית, ערוץ בערבית וערוץ מורשת. בינתיים עלו לאוויר רק ערוץ "ישראל פלוס" לדוברי הרוסית וערוץ "מוסיקה 24". לערוץ בערבית כבר נבחר זוכה במכרז ואילו לערוץ המורשת טרם יצא מכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully