וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן מערכות מקבוצת אלישרא תבצע פרויקט בהיקף של 7 מיליון דולר עבור צבא של אחת ממדינות אפריקה

אלי דניאל

15.8.2004 / 14:31

הפרויקט כולל אספקת מערכת תקשורת, שליטה ובקרה; מדובר בהזמנת המשך למערכת שנמסרה כבר ללקוח; המערבת תאפשר לצבא לנהל את מערך התקשורת של כוחות היבשה והאוויר שלו באופן מיטבי



קבוצת אלישרא, הנמצאת בשליטת כור (מחזיקה ב-70% ממניותיה) ואלתא (מחזיקה ב-30% ממניותיה), הודיעה היום כי זכתה בפרויקט תקשורת, שליטה ובקרה שיתבצע עבור הצבא של אחת ממדינות אפריקה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-7 מיליון דולר, והוא יבוצע על ידי אחת משלוש החברות הבנות של אלישרא - תדיראן מערכות אלקטרוניות.



דני בירן, יו"ר ומנכ"ל קבוצת אלישרא, אמר כי "הזכייה בפרויקט בתחום התקשורת, השליטה והבקרה מהווה נדבך חשוב בביסוס פעילות הקבוצה בכלל, ותדיראן מערכות בפרט, בשווקים מגוונים בחו"ל".



בני יצחק, מנכ"ל תדיראן מערכות, הוסיף כי "פרויקט זה מהווה פרויקט המשך למערכת ראשונה שנמסרה כבר ללקוח. המערכת תאפשר לצבא לנהל את מערך התקשורת של כוחות היבשה והאוויר באופן מיטבי, ובהתבסס על מרכזי שליטה ובקרה מתקדמים".



קבוצת אלישרא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של כ-64.2 מיליון דולר, המשקפות ירידה של כ-9% בשורה העליונה. למרות זאת, הקבוצה עברה לרווח תפעולי של כ-1.5 מיליון דולר ולרווח נקי שולי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully