וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביו-וויו קיבלה אישור FDA לשיווק פתרון סריקה מהירה של מי שפיר

צורי דאר

27.9.2004 / 13:05

החברה מכרה מתחילת השנה למעלה מ-10 מערכות והיקף הכנסותיה צפוי להגיע עד סוף השנה ל-2-3 מיליון דולר



חברת המכשור הרפואי הישראלית ביו-וויו (BioView) הודיעה היום על קבלת אישור FDA הנוגע למערכת DUET, המאפשרת ביצוע סריקה של משטחי תאים מסוגים שונים. האישור החדש מתייחס לאפליקציה לבדיקת מי שפיר באמצעותה ניתן לאבחן פגמים לפני לידה.



מערכת ה-DUET של ביו-וויו היא פלטפורמה המסוגלת לבצע סריקה של משטחי תאים מסוגים שונים - דם, מח עצם או שתן - ולאתר בהם תאים חריגים על בסיס סימנים גנטיים, צורה או צבע. קצב הסריקה הוא 10,000 תאים בדקה. המערכת מאפשרת אוטומציה לבדיקות שנעשות בצורה ידנית וקבלת תוצאות מיידיות על המסך. ביצוע של מספר בדיקות על אותו משטח תאים מאפשר את גילוי המחלה בשלב מוקדם יותר.



על בסיס ה-DUET ניתן להריץ מספר אפליקציות לאבחון סוגים שונים של סרטן ומחלות אחרות. כל אפליקציה הינה תוכנה ייעודית הטעונה אישור נפרד מה-FDA. ביו-וויו קיבלה לפני כשנה אישור FDA לאפליקציה לאבחון סרטן הדם. בימים אלה נבחנת ב-FDA אפליקציה סריקת תאים לצורך איתור סרטן שלפוחית השתן.



מחירה של מערכת DUET בודדה הוא כ-150 אלף דולר, כשעל כל אפליקציית סריקה מאושרת
משלם הלקוח תשלום נוסף. החברה מכרה מתחילת השנה למעלה מ-10 מערכות והיקף הכנסותיה צפוי להגיע עד סוף השנה ל-2-3 מיליון דולר.



ביו-וויו נוסדה בתחילת 2000, וגייסה עד עתה כ-5 מיליון דולר מאורבוטק ונצ'רס, ממרתון ומגילברידג' הולדינגס של עמנואל גיל, לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט (שהשקיעה בשלב הסיד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully