וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסקר גרוס מצטרפים לטרנד: רדוור חוזרת להיות סיפור מעניין; מעלים ההמלצה ל"קנייה"

עומרי כהן

18.10.2004 / 21:30

הדיפנס פרו יהווה את מנוע הצמיחה העתידי של החברה; מכירות הרבעון הרביעי יצמחו ב-8% ל-19 מיליון דולר; ב-2005 תירשם צמיחה של 20% ל-82.1 מיליון דולר; מחיר היעד למניה - 27 דולר



שלושה ימים לפני תום הרבעון השלישי של השנה, העלתה חברת רדוור את תחזיותיה לרבעון השלישי של השנה, על רקע מכירות חזקות מהצפוי של מוצריה ברחבי העולם. ברדוור ציינו אז במיוחד את העניין שמגלים הלקוחות בפתרונות האבטחה של החברה, אותם מוביל מוצר ה-DefensePro. היום מגיבים בבית ההשקעות, אוסקר גרוס, בהעלאת ההמלצה למניה מ"החזק" ל"קנייה".



כשבעה בתי השקעות מסקרים דרך קבע את פעילותה של רדוור, המפתחת פתרונות לניהול עומסים ברשתות תקשורת. לאחר שבחברה דיווחו כי הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו בכ-17.6 מיליון דולר, ובעקבות כך יגדלו הרווחים בכ-400 אלף דולר לכ-3.72 מיליון דולר (19 סנט למניה), החלו האנליסטים לשדרג את המלצותיהם למניית רדוור.



הראשון להגיב היה בית ההשקעות, WR המברכט, אשר עוד באותו היום העלה את המלצתו ל"קנייה", מהמלצת "החזק", אותה העניק לרדוור רק חודש וחצי לפני כן, כאשר החל לסקר את פעילות החברה. ב-UBS חזרו לפני כשבוע על המלצת ה"קנייה" למניה והעלו לה את מחיר היעד ל-30 דולר. היום מצטרף גם בית ההשקעות אוסקר גרוס לעמיתיו ומעלה ההמלצה לרדוור ל"קנייה", מ"החזק", בצירוף מחיר יעד של 27 דולרים.



עם זאת ייתכן שהראשון לקרוא את התמונה היה בנק ההשקעות הקנדי, RBC. שם חזרו על המלצה של "תשואת יתר" לרדוור חמישה ימים לפני שהחברה פרסמה את הודעתה, והעלו במקביל את מחיר היעד למניה, מ-24 ל-26 דולרים. זאת, לאחר ששלושה שבועות קודם לכן הועלה מחיר היעד מ-22 ל-24 דולרים.



לדברי האנליסט אהוד אייזנשטיין מאוסקר גרוס, נהנית כיום רדוור מפוטנציאל צמיחה גבוה בשורה העליונה, אשר יתבטא במכירות של כ-19 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2004, מהם ייגזר רווח של כ-4.3 מיליון דולר (21 סנט למניה). אייזנשטיין הוסיף כי ב-2004 יסתכמו המכירות והרווחים ב-68.4 מיליון דולר ו-13.9 מיליון דולר, בהתאמה. ב-2005 צפויות הכנסות החברה לצמוח ל-82.1 מיליון דולר, בעוד הרווחים יגדלו ל-19.8 מיליון דולר.



אייזנשטיין ממשיך להחזיק בדעה, כי במוצרי הדגל של רדוור ימשיכו בעתיד הקרוב לרשום צמיחה חד ספרתית, על רקע מדיניות הוצאות זהירה מצד הלקוחות הפוטנציאלים. עם זאת, שינה אייזנשטיין את דעתו לגבי הדיפנס פרו וכמו אחדים מעמיתיו למקצוע, מזהה כעת האנליסט את המוצר כמנוע הצמיחה העתידי של רדוור.



הדיפנס הוא פיתרון הנועד להגן מפני התקפות חיצוניות על הרשת התקשורת, כגון ניסיונות חדירה של האקרים. רדוור החלה למכור את המוצר ברבעון השני של 2004 וברבעון השלישי כבר הסתכמו מכירותיו בכמיליון דולר.



לאחר שידרוג תחזיות הצמיחה לחברה, חוזרת רדוור להיות סיפור השקעה מעניין מבחינתו של אייזנשטיין, אשר מעניק למניה מחיר יעד של 27 דולר, הגבוה ב-21.6% ממחיר המניה בשוק. אייזנשטיין גוזר את מחיר היעד לרדוור ממכפיל של 28 על רווחיה הצפויים ב-2005, ומציין כי מכפיל זה עדיין נמוך ממכפיל של 32 המוענק לחברות הליבה במגזר רשתות התקשורת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully