וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: הדולר ממשיך להיחלש במסגרת המסחר באופציות אל מתחת לרמה של 4.44 שקלים

נתן שבע

24.10.2004 / 14:07

במסגרת המסחר באופציות נסחר המטבע ברמה של 4.434 שקלים; בבנק אגוד מעריכים כי הדולר ייסחר השבוע ברמה של 4.43-4.46 שקלים; בלאומי מניחים כי לא יחצה את ה-4.55 עד סוף השנה



היום לא מתקיים מסחר בדולר ובמסגרת המסחר על המטבע האמריקאי נחלש הדולר ב-0.2% לעומת היציג של יום שישי לרמה של 4.434 שקלים.



בשבוע שעבר איבד הדולר כ-2 אגורות לעומת היציג בסוף השבוע הקודם. בתחילת השבוע התחזק הדולר בכאגורה אך בהמשך הוא החל לאבד גובה בעקבות מכירות של בנקים שהימרו על עלייתו בתחילת השבוע.



מחר צפויה החלטת נגיד בנק ישראל לגבי גובה הריבית לחודש אוקטובר. להערכת כלכלני אגוד, ריבית בנק ישראל לא צפויה להשתנות כל עוד רמת האינפלציה תהיה בטווח הרצוי 1%-3%. בבנק מעריכים כי הדולר צפוי להיסחר השבוע בטווח של 4.43-4.46 שקלים.



כלכלני לאומי צופים בעקבות התחזקותו של הדולר אל מול היורו בעולם תיקון כלפי מטה, אם כי בהמשך צפוי הדולר להמשיך ולהיחלש אל מול המטבע האירופי ואף להגיע לרמה של 1.3 יורו לדולר. מול השקל צפוי הדולר להיסחר ביציבות אם כי גם בו צפוי תיקון על רקע המסחר בחו"ל.



עוד להערכת הכלכלנים, בלאומי עד סוף השנה צפוי פיחות במטבע המקומי מול הדולר, בעיקר על רקע השוואת שיעורי המיסוי בין ניירות ערך זרים לניירות ערך ישראלים והאפשרות הקיימת להקדמת הבחירות. עם זאת, שערו של הדולר אינו צפוי לחצות את רף 4.55 השקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully