וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי סוקניק יגיש את המהדורה המרכזית של ערוץ 2 לצד מיקי חיימוביץ'

רוני קורן-דינר

16.5.2001 / 15:12

במקום יעקב אילון, שזכה במכרז ערוץ החדשות; אושרת קוטלר תהפוך למגישה הקבועה של "חמש עם"

גדי סוקניק יחליף את יעקב אילון במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, לצד מיקי חיימוביץ'; כך הוכרע בחברת החדשות אמש. חיימוביץ' מגישה בשלושת החודשים האחרונים את המהדורה לבדה (למעט יום אחד שבו מחליף אותה ערד ניר), מאז עזב אילון לטובת ערוץ החדשות.

בחברת החדשות המתינו לתוצאות המכרז לערוץ החדשות, ולאחר שהוכרע לטובת "חדשות 24", קבוצתם של נסים משעל ויעקב אילון, נאלצו להאיץ את קבלת ההחלטה. בין המועמדים להגשה היו ערד ניר, עודד בן עמי, גדי סוקניק, ונשקלה גם מועמדותם של כמה מגישים מחוץ לערוץ 2.

סוקניק מגיש את התוכנית "חמש עם" בשלוש השנים האחרונות. לפני כן שימש כעורך הפוליטי של חברת החדשות, והגיש במשותף עם עמנואל רוזן את "אולפן שישי". הוא עבר לערוץ 2 לאחר שנים ברשות השידור, שם שימש כתב מדיני בכיר. במקביל לעבודתו בערוץ 2, החל לפני כשנתיים בתפקיד ראש מחלקת האקטואליה בנטקינג, אולם סיים את התקשרותו לאחר שנה (וחצי שנה לפני שהחברה סגרה את שעריה).

בחודשים האחרונים הוצעו לו מספר הצעות מכיוון הזכיינים החדשים בערוץ השלישי ובערוץ החדשות, לאור החלטתו לעזוב את "חמש עם" בסוף יוני. סוקניק החליט להישאר בערוץ 2, ולקבל את הגשת המהדורה המרכזית. אושרת קוטלר תגיש את "חמש עם" במקום סוקניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully