וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בכדורסל תובעת מרשות השידור ומיוסף בראל 2.8 מיליון שקל

אמיר הלמר

2.12.2004 / 14:27

בתביעה נטען כי העמותה לקידום הכדורסל בירושלים קיבלה הבטחה מרשות השידור שזו תעביר לה - בנוסף על כספי זכויות השידור - כספים לחיזוק הקבוצה - ואלו לא הועברו



העמותה לקידום הכדורסל בירושלים, המפעילה את קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, הגישה אתמול לביהמ"ש המחוזי בעיר תביעה על סך 2.8 מיליון שקל כנגד רשות השידור ומנכ"ל הרשות, יוסף בראל.



בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד שמוליק קסוטו ודוד יצחק, נטען כי העמותה מכרה לרשות את זכויות השידור הבלעדיות לשדר בטלוויזיה וברדיו את משחקיה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים בליגה האירופית בעונות 2002/2003 ו-2003/2004.



בתמורה לאותן זכויות, נטען בתביעה, התחייבה הרשות לשלם לעמותה בכל עונה 4 מיליון שקל ועוד 3 תשלומים של 250 אלף שקל, המותנים בהצלחת הקבוצה ובהתקדמותה בליגה האירופית.



בתביעה נטען עוד כי בסוף עונת 2002/2003 התקבלה אצל העמותה החלטה אסטרטגית לחזק את קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים לקראת עונת 2003/2004 בצורה משמעותית, ומאחר שהעמותה נדרשה להוציא סכומי כסף משמעותיים, היא פנתה לרשות ודיווחה לה על כוונתה, תוך שהיא מסבירה לנציגי הרשות כי תנאי להתחזקות האמורה של קבוצת הפועל ירושלים הוא התקשרות עם גורם משדר למכירת זכויות השידור.



בתביעה נטען כי במהלך מספר פגישות וישיבות שנערכו בין נציגי העמותה לבין נציגי רשות השידור, בראשם בראל, הובטח לעמותה כי בתמורה לזכויות השידור של קבוצת הפועל ירושלים ישולם סכום הגבוה מ-5 מיליון שקל, בתוספת בונוסים של כ-750 אלף שקל לעונת 2003/2004, אך זאת מבלי לנקוב בסכום מדויק.



לטענת העמותה, הציג בראל בפני העמותה מצג לפיו סכום המינימום שישולם לעמותה הוא 5.75 מיליון שקל, ועל רקע זה "לחצו הצדדים ידיים לציון סגירת העסקה ביניהם".



העמותה טוענת כי הסתמכה על הבטחות ומצגי נציגי רשות השידור לתשלום סכומים בשיעור גבוה מהסכומים ששולמו בעונת 2002/2003. בהתאם לכך, טוענת העמותה כי חתמה על הסכמים עם שחקני חיזוק רבים, לרבות עידו קוז'יקרו, ויל סולומון, טונג'י אווג'ובי ודורון שפר, וכן גייסה את המאמן, שרון דרוקר, לאמן את שחקני הקבוצה. עוד טוענת החברה כי בשלב מאוחר יותר התחזקה העמותה בשחקנים נוספים, לרבות רביב לימונד וקלי מקארתי, והכל כמובן תוך הסתמכות על מצגי רשות השידור ומנכ"לה.



כאמור, העמותה טוענת כי הרשות ובראל הפרו ההתחייבות, ותובעת מהם 2.8 מיליון שקל. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully