וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל מחלקת השקעות בבנק הפועלים חשוד במעילה בהיקף 1.2 מיליון שקל

ענת רואה

19.12.2004 / 19:21

דן ערער (51) מנתניה, נעצר אתמול לפנות בוקר על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בחשד למעילה בכספי הבנק משנת 1996 עד שנת 2001



דן ערער (51) מנתניה, בעל תפקיד בכיר בבנק הפועלים נעצר אתמול לפנות בוקר על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בחשד למעילה בכספי הבנק משנת 96' עד שנת 2001. היקף המעילה מוערך בשלב זה בכ-1.2 מיליון שקל.



ערער שימש כמנהל מחלקת העסקים וסגן מנהל סניף בנק הפועלים ברמת גן בין השנים 96' עד 98', ולאחר מכן כיהן כמנהל מחלקת בנקאות פרטית בסניף רמת יצחק של הבנק עד לשנת 2001.



על פי החשד, ערער הוציא כספים מחשבונות חסכון של נפטרים, העבירם לחשבונות עו"ש שונים על מנת להסוות את גניבת הכספים ומשם לחשבונו הפרטי. הפעילות נעשתה תוך זיוף מסמכים, וכללה לפי החשד כ-50 חשבונות, בעיקרם חשבונות רדומים שהיו בהם תוכניות חסכון שלא נדרשו בתקופת פירעונם. זאת, ככל הנראה מתוך מחשבה שלכספים לא יהיה דורש והמעשים לא יתגלו.



בעקבות הגשת תלונה נגדו, נמלט ערער מהארץ בפברואר 2001, והוכרז כנדרש על ידי הרשויות. אתמול, סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר, הוא חזר ארצה, ונעצר מיד, והובא לחקירה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.



שופטת בית משפט השלום בתל אביב מרים דיסקין הורתה היום על שחרורו של ערער בהסכמת המשטרה למעצר בית, בכפוף למילוי התנאים הבאים: ערבות עצמית וערבות צד ג' על סך 50 אלף שקל כל אחת; הפקדה במזומן על סך 90 אלף שקל. ערער ישאר במעצר בית מלא בבית אמו בנתניה למשך 30 יום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully