וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל המאירי: "היעד של גיתם ל-2005 הוא צמיחה של 25%"

איילה צורף

20.12.2004 / 8:44

מנכ"ל גיתם מסיימת שנה בתפקיד עם גידול של 15% בפעילות; תחתום הסכמים עם משרדי פרסום מגזריים



"נסיים את 2004 בגידול של 15% בפעילות", אומרת מיכל המאירי, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO. המאירי נכנסה לתפקידה לפני כשמונה חודשים, ומאז היא חותרת למקום אחד, כהגדרתה: "הפיכת המשרד למוביל בתחומו".



מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי את המחצית הראשונה של 2004 סיים גיתם במקום ששי בדירוג המשרדים, עם פעילות של 15.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. "היעד שלנו ב-2005 הוא לגדול בעוד 25%", אמרה.



את העלייה בהיקפי הפעילות של משרד הפרסום ב-2004 ניתן ליחס לכמה מלקוחות המשרד, שהגדילו משמעותית את חלקו של גיתם בתקציב הפרסום שלהם ב-2004. עם לקוחות אלה נמנים שופרסל, ריגלי (משווקת מסטיקים וסוכריות במותג אורביט), טירת צבי, חוגלה-קימברלי, ומאיר, יבואנית וולבו בישראל. ההוצאה על פרסום של עשרת הלקוחות הגדולים של המשרד ב-2004 הסתכמה בכ-80 מיליון שקל במחירי מחירון, לפי יפעת בקרת פרסום. המחירים בפועל נמוכים בכ-70%.



אחת ההחלטות שקיבלה באחרונה המאירי היתה לשפר את מעמדו של גיתם בכל הקשור בפעילות בקרב מגזרים. לשם כך, חתם גיתם הסכם שיתוף פעולה מקיף עם משרד הפרסום החרדי של בני גל. לדברי המאירי, "שיתוף הפעולה ביננו יהיה אסטרטגי, כדי לתת ללקוחות מענה יסודי לצרכים שלהם". לדבריה, הסכמים דומים יחתמו בעתיד הקרוב גם עם משרדי פרסום למגזר הרוסי והערבי.



הפעילות של גיתם בתחום המגזרים מנוגדת למודל המקובל יותר בשוק, לפיו לקבוצות פרסום גדולות, כמו מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי או אדלר חומסקי, יש משרד פרסום המתמחה בפעילות בקרב מגזרים וזאת כחלק בלתי נפרד מהקבוצה.



השנה החולפת היתה רווית הפתעות מצד המאירי. לאחר שהודיעה על רצונה לסיים את תפקידה כמנהלת השיווק של תשלובת החלב של תנובה, היא הפתיעה בשנית כשחצתה את הקווים ועברה לשמש מנכ"ל משרד פרסום. מאז היא עסוקה בניסיון ליישם תרבות ניהולית-ארגונית חדשה בגיתם, כזו שתביא לדבריה לגדילה משמעותית בפעילותו העסקית.



כיום גיתם הוא שחקן חזק בתחום המזון והמשקאות, כשהוא מטפל בתנובה, אסם-נסטלה וטמפו. המשרד הוא שחקן חזק גם בתחום הפיננסים, עם לקוח מרכזי - בנק הפועלים - כמו גם בתחום הטואלטיקה, עם חוגלה-קימברלי. בתחום הקמעונות הוא מטפל בשופרסל, וברכב יש לו את תקציב וולבו. כדי לעמוד ביעדים שהציבה המאירי, היא תידרש להביא שני תקציבי עוגן בתחומים החסרים למשרד - סלולר/תקשורת ואופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully