וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים טובים למייסד מאינד: ליאור סלנסקי מכר מניות ב-2.5 מיליון דולר; מימש בשנה האחרונה ב-6 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

22.12.2004 / 17:23

סלנסקי ייסד לפני 14 שנה את מאינד CTI עם מוניקה אייזינגר, לה הוא הותיר את ניהול החברה; עיסוקו בשנים האחרונות מתמצה במשרת דירקטור; מחזיק עדיין מניות בשווי 5.5 מיליון דולר



ליאור סלנסקי, דירקטור בחברת מאינד סי.טי.איי נהנה מחיים טובים אליהם יכולים לשאוף יזמי היי-טק רבים בישראל. לפני כארבע עשרה שנה, בהיותו במחצית שנות העשרים, הוא הקים את מאינד, יחד עם מוניקה אייזינגר, כיום המנכ"לית. באוגוסט של שנת 2000, מעט לאחר תחילת התפוגגות הבועה בוול סטריט, הונפקה מאינד במחיר של 10 דולר למניה, וסלנסקי הפך לאיש עשיר.



בחמש השנים האחרונות הוא מימש מניות מאינד בסכום המוערך ב-11 מיליון דולר, כ-6 מיליון דולר מתוכם רק בשנה האחרונה. לפני שבועיים העמיד סלנסקי למכירה חצי מיליון מניות מאינד נוספות, שיעשירו את חשבון הבנק שלו ב-2.5 מיליון דולר נוספים.



סלנסקי מסתפק כבר כמה שנים במשרת דירקטור בחברה. כשנשאל לפני כשנה מה הוא עושה בנוסף, השיב בנונשלנטיות מביתו שבקיסריה - "כלום, מה עוד צריך לעשות". שורת המימושים הארוכה שלו לאורך השנים אמנם שחקה את החזקתו במאינד, אולם גם אחריהם עדיין נותרו בידיו כ-4.7% מהחברה, חבילה של כמיליון מניות ששוויין בשוק מסתכם ב-5.5 מיליון דולר.



בעלת המניות הגדולה ביותר במאינד היא מוניקה אייזינגר, המחזיקה כ-20% מהחברה, כ-4.2 מיליון מניות ששוויין בשוק מסתכם בכ-23 מיליון דולר. פולאר תקשורת היא בעלת המניות השלישית בגודלה, עם כ-4.5%. מאינד מוכרת מערכות בילינג לספקיות תקשורת העושות שימוש בעיקר בטכנולוגית IP.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully