וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקוש הער מצד המוסדיים: פלסטרו גבת תקיים היום מכרז ציבורי להשלמת גיוס של 55 מ' ש' בהנפקת האג"ח שלה

הרצל לקס

29.12.2004 / 18:53

מציעה אג"ח ל-9 שנים בתשואה מקסימלית של 6.5%; החברה כבר הבטיחה גיוס של 44 מ' ש' במכרז המוסדי בשבוע שעבר, בו נסגרה התשואה ברמה של 5.3% בלבד; את ההנפקה מנהל פועלים אי.בי.אי



חברת פלסטרו השקיה, שבשליטת קיבוץ גבת, מקווה להשלים היום גיוס של 55 מיליון שקל בשלב הציבורי של הנפקת האג"ח וכתבי האופציות, אותה מנהל עבורה בית החיתום של פועלים אי.בי.אי. המכרז המוסדי שהתקיים לפני שבוע הסתיים בהצלחה יתרה ובו כבר הבטיחה פלסטרו גיוס של 44 מיליון שקל.



פלסטרו גבת מציעה למשקיעים אג"ח לתקופה של 9 שנים (מח"מ האג"ח הוא 5.3 שנים) בתשואה מקסימלית של 6.5%. במכרז המוסדי הביאו ביקושי היתר לסגירה של התשואה ברמה נמוכה בהרבה: רק 5.3% לשנה. גם במכרז הציבורי המתקיים היום, למשקיעים שיציעו ריבית של 5.3% ומטה תינתן עדיפות על פני המשקיעים המוסדיים שהעבירו הזמנות בשבוע שעבר.



פלסטרו, שנחשבת לאחת המובילות העולמיות בתחום פיתוח וייצור מערכות השקיה בנפח נמוך, הצטרפה לבורסה בחודש מאי השנה כאשר גייסה 80 מיליון שקל בהנפקת מניות ששיקפה לחברה שווי של 120 מיליון שקל (אחרי הכסף). את תשעת החודשים הראשונים של 2004 סיימה פלסטרו עם צמיחה של 21% במכירות ל-236 מיליון שקל, ועם גידול של 12% ברווח הנקי שצמח ל-7.5 מיליון שקל. עיקר מכירותיה (42%) של החברה הם לשוק הדרום אמריקאי, והיתר מופנה בעיקר לישראל ואירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully