וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלעד ממשיכה בהיערכות למכרז: אילנה דיין מונתה למנהלת תחום התעודה

רוני קורן-דינר

29.12.2004 / 16:19

העיתונאי שאול ביבי מונה למנהל תחום התוכניות המועדפות והגיוון החברתי בשידורים; טלעד הציגה היום את כל צוות ההנהלה והיועצים לקראת המכרז



במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר זכיינית ערוץ 2 - טלעד - הציגה המנכ"לית, דורית ענבר, את צוות היועצים של הזכיינית, שנשכרו לקראת המכרז המחודש על ערוץ 2. בצוות המכרז יש שני מינויים חדשים בהנהלת טלעד: אילנה דיין - מגישת התוכנית "עובדה" בשידורי טלעד. היא מונתה למנהלת התחום הדוקומנטרי; והעיתונאי שאול ביבי, שמונה למנהל תחום התוכניות המועדפות והגיוון החברתי בשידורים.







במסגרת זו הוצג גם תהליך המיתוג שעברה טלעד בחודשים האחרונים, על ידי האסטרטג של החברה, משה גאון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. מחר תעלה טלעד לשידור סרטון פרומו עצמי הסוקר את 11 שנות פעילותה. בסרטון וכן בהליך המיתוג ככלל, מדגישה טלעד את העובדה שהיא הזכיינית היחידה שמשדרת מירושלים ואת האיכות של תוכניותיה לעומת המתחרים.



עוד הוצגו במסגרת צוות היועצים, האחראים על פרק התוכן במכרז, אילן דה פריס, מבעלי "גשם תקשורת" ושותפתו אילת הראל; הבימאית והתסריטאית רונית ויס-ברקוביץ - יועצת תוכן; העורך נועם ויסמן ("דין וחשבון" עם רינו צרור) - יועץ תוכן לענייני אקטואליה, מידע ובידור למכרז; ג'עפר פרח, ממקימי ומנהל הארגונים אעלאם ומוסאוה - יועץ לתוכניות למגזר הערבי; העיתונאית והמתרגמת נטשה מוזגוביה - יועצת לתוכניות למגזר הרוסי; העיתונאי ומגיש הרדיו ידידיה מאיר - יועץ לתוכניות בנושא תרבות ומורשת יהודית; וארז ברגבאום, מנכ"ל חברת עמי ערוצים (ערוץ ההיכרויות "קליקה") - יועץ לענייני טכנולוגיות חדשות ויישומים אינטראקטיוויים.



נוסף על כך הוצגו רו"ח צבי יוכמן ממשרד סוארי יוכמן - יועץ עסקי ופיננסי למכרז האחראי על פרק התוכנית העסקית בהצעה; עו"ד גידי קורן - היועץ המשפטי של טלעד, ומשה גאון המלווה את טלעד בהליך המיתוג ובגיבוש האסטרטגיה של החברה; זיו יצחקי יוצא "פנאי פלוס" - מתאם מכרז; ותמי שינקמן - יועצת תקשורת למכרז.



דורית ענבר הציגה את צוות ההנהלה המתוגבר של טלעד לקראת המכרז: חיימון גולדברג, משנה למנכ"ל לתוכניות; אילן טוביהו, משנה למנכ"ל לשיווק ומכירות; מנהלי התחומים במחלקת התוכניות - אילנה דיין ושאול ביבי; נפתלי אלטר - מנהל תחום הדרמה והקולנוע; ליאת פלדמן - מנהלת פיתוח התוכן; רונדה אתר - מנהלת רכש זר וקשרים בין-לאומיים; אושיק רושינק מנהל תחום מחקר; איתן ברטל אחראי ניהול קריאטיבי ומותג החברה, וכן סמנכ"ל הכספים אייל רקובר ומנהלי החברה בתחום הטכני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully