וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.בי.אס בהמלצה חמה על מכתשים אגן: החברה תכה את התחזיות בשנה הבאה; מעלים מחיר היעד ל-27 שקל

ניצן כהן

30.12.2004 / 17:01

החברה קיבלה 5 אישורים חדשים במהלך הרבעון הרביעי של השנה וצפויה לקבל שני אישורים נוספים - דבר שיביא אותה לעמוד בתחזיות לשנה הבאה ואף להכות אותן



האנליסטים ג'וזף וולף ומייקל קלר מבית ההשקעות יו.בי.אס מעריכים היום שמכתשים אגן תעמוד בתחזיות לשנת 2005, והיא עשויה אף להכות אותן. החברה קיבלה במהלך הרבעון הרביעי של השנה 5אישורים גנריים חדשים, והיא צפויה לקבל במהלך השנה הבאה שניים נוספיםבתחום חומרי ההדברה שאינם מיועדים לחקלאות.



בבית ההשקעות מציינים כי האישורים שקיבלה החברה, כמו גם אלה שהיא צפויה לקבל, עומדים בתוכניות האסטרטגיות והם צפויים להיות אחת מנקודות המפתח, שיביאו את החברה להכות את התחזיות לשנת 2005.



ביו.בי.אס חוזרים היום על המלצת הקנייה למניה ומעלים את מחיר היעד ל-27 שקל למניה, מחיר הגבוה בכ-17% ממחיר הפתיחה של המניה בבורסה.



האנליסטים בבית ההשקעות חוזרים על תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון הרביעי של השנה, שצופות הכנסות רבעוניות של 376 מיליון דולר והכנסות שנתיות של 1.5 מיליארד דולר. הרווח הרבעוני הנקי שצופים בבית ההשקעות לחברה עומד על 9 סנט למניה, כשלהערכתם תסיים החברה את 2004 עם רווח נקי של 40 סנט למניה, ובשנת 2005 תציג רווח נקי של 48 סנט למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully