וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקר פלדה מרחיבה את פעילותה: רוכשת 25% מארקל העוסקת ביצור מוצרי פלסטיק לתעשיית הרכב תמורת 20 מ' ש'

נתן שבע

2.1.2005 / 13:35

המנכ"ל נלי פקר: "חלק ממוצרי ארקל לתעשיית הרכב מצריכים חיבורים מתכתיים ולזה אנו יכולים לספק פתרונות"; פקר עשויה להגדיל את אחזקתה ל-30% בהתאם לתוצאותיה העסקיות של ארקל בסוף השנה



פקר פלדה שבשליטת אפריקה ישראל ומשפחת פקר מרחיבה את תחומי פעילותה. החברה הודיעה היום על רכישת 25% מארקל, העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק עבור תעשיית הרכב, בתמורה ל-20 מיליון שקל. העסקה מגלמת לחברה שווי של 80 מיליון שקל. עוד נקבע בהסכם כי פקר רשאית להגדיל את היקף הרכישה ל-30% ובעקבותיה יעלה סכום הרכישה עד לסך של כ-27 מיליון שקל, בהתאם לנתונים הכספיים שיעלו מהדו"חות הכספיים של ארקל לסוף השנה.



ארקל, בבעלות קיבוץ בית זרע שליד הכנרת, מתמקדת בייצור חומרים משוריינים המחליפים מתכת בפלסטיק, בתעשיית הרכב. מחזור המכירות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-120 מיליון שקל שכ-90% ממנו מיועד ליצוא. בשורה התחתונה רושמת החברה רווח נקי של 3.5 מיליון שקל. החברה הודיעה לאחרונה כי זכתה לחוזה מג'נרל מוטורס באירופה לתקופה של שבע שנים והיקפו מעל 5 מיליון יורו. צבר ההזמנות לתעשיית הרכב עומד על כ-70 מיליון דולר.



נלי פקר, מנכ"ל פקר פלדה, ציין בצהריים את הסינרגטיות שעשויה לצמוח מפעילותה של ארקל. "ארקל מספקת מוצרי פלסטיק לתעשיית הרכב שאמורים להחליף בחלקם את המוצרים המתכתיים. חלק מאותם מוצרי פלסטיק מצריכים חיבורים מתכתיים שלגביהם אנו מתכוונים לספק פתרונות בעתיד. בכך נוכל להגדיל את פעילותינו לסל מוצרים להם אין לנו גישה עדיין, דוגמת תעשיית הרכב", ציין פקר.



פקר מיזגה את פעילותה לפני כשנה וחצי עם חברת ידפז, העוסקת אף היא בייצור מוצרי פלדה. פקר מחזיקה גם ב-70% מנגב קרמיקה, העוסקת בייצור אריחי קרמיקה, כלים סניטריים וברזים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully