וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן אסאייג משטראוס-עלית וגיל קוטלר מגזית גלוב נבחרו לסמנכ"לי הכספים המצטיינים ל-2004

עינב בן יהודה

3.1.2005 / 12:52

באירוע השנתי של פורום ה-CFO שייערך הערב יוענק בנוסף אות ראש הממשלה לעידוד הצמיחה לשר האוצר, ועדת הכלכלה והשב"כ



אבי בן אסאייג, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של שטראוס עלית, וגיל קוטלר, סמנכ"ל הכספים של גזית גלוב, נבחרו לסמנכ"לי הכספים המצטיינים לשנת 2004 על ידי פורום ה-CFO. אותות ההוקרה יוענקו הערב באירוע השנתי של הפורום בתל אביב.



עוד יוענק במהלך האירוע אות ראש הממשלה לעידוד הצמיחה לגופי ממשל ואישים שבלטו בתרומתם לעידוד הצמיחה בשנת 2004. האות יוענק לשר האוצר בנימין נתניהו, לשב"כ בראשות אבי דיכטר ולוועדת הכלכלה, בראשות ח"כ שלום שמחון.



בוועדת פורום ה-CFO, שבחרה את סמנכ"לי הכספים הבולטים ב-2004, חברים אייל דשא, סמנכ"ל הכספים של צ'ק פוינט, ד"ר זהבית יוסף, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של אי.די.בי, אורן לידר, סמנכ"ל הכספים של דיסקונט השקעות ורונית מאור, סמנכ"ל הכספים של אם סיסטמס. בשנה שעברה קיבלו את האות יוסף, וירון זליכה על תפקידו כסמנכ"ל הכספים של דרך ארץ.



הועדה ציינה כי בן אסאייג, רו"ח במקצועו, נבחר בשל מעורבותו במיזוג המדובר של השנה ובאחד המיזוגים הגדולים שהתרחשו מעולם במשק. לדברי ארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס-עלית, פעילותו של בן אסאייג בתהליך המיזוג היתה קריטית להצלחתו. הוועדה מוסיפה כי הראייה העסקית הרחבה של בן אסאייג מביאה אותו להיות מעורב בכל המרכיבים של ניהול החברה, ובראשם הפיתוח העסקי והחשיבה האסטרטגית. "ניתן למצוא את טביעת אצבעותיו כמעט בכל תחום פעילות, ותרומתו לשאר חברי ההנהלה היא חשובה ומשמעותית".



האות לקוטלר מוענק על תרומתו לפיתוחה ושגשוגה של גזית גלוב, חברת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל. בנימוקי הוועדה נאמר כי גזית גלוב מהווה דוגמה לחברה ישראלית שפרצה את גבולות ישראל, והפכה למובילה בתחומה בשווקים בהם היא פועלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully