וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק: עונת החגים היטיבה עם אם סיסטמס; מעלה את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי ושנת 2005 כולה

עומרי כהן

5.1.2005 / 20:21

התחזית לרבעון הרביעי הועלתה ב-5.5 מ' ד' ל-98.5 מ' ד' על רקע ביקוש חזק ל-DOK ולטלפונים חכמים; תחזית ההכנסות ל-2005 הועלתה ב-47 מיליון דולר; מחיר היעד הועלה ל-25 ד'



עונת החגים בעולם המערבי הנוצרי הסתיימה לפני מספר ימים, ובבנק ההשקעות הגרמני דויטשה בנק התרשמו מהביקושים הגבוהים שנרשמו בשווקים למוצרי הדיסק-און-קי (DOK) והטלפונים הניידים החכמים. בתגובה, העלה היום האנליסט דן הרוורד את תחזיותיו לביצועיה של חברת אם-סיסטמס , המייצרת DOK ושבבי זיכרון לטלפונים חכמים, הן ברבעון הרביעי של 2004 והן בשנת 2005 כולה. במקביל, העלה הרוורד את מחיר היעד למניה מ-23 דולר ל-25 דולר - גבוה ב-34% ממחירה טרם פתיחת יום המסחר, והותיר את ההמלצה על "קנייה".



הרוורד הסביר כי התגברו הראיות לכך שאם סיסטמס נהנתה ממכירות חזקות ברבעון האחרון של 2004, ולפיכך הוא העלה את תחזיתו לרווח של כ-6.3 מיליון דולר (18 סנט למניה) תחת הכנסות של 98.5 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזית קודמת לרווח של 16 סנט למניה במחזור הכנסות של 93 מיליון דולר.



"כונני המחשב הניידים, אשר מבוססים על זיכרון פלאש, זכו לתשומת לב חסר תקדים בתקופת החגים וזכו להיכלל ברשימת 25 מוצרי האלקטרוניקה הנמכרים ביותר באתר האינטרנט אמאזון", ציין הרוורד. להערכתו, גדלו מכירות ה-DOK (דיסק זיכרון נייד הניתן לנשיאה על מחזיק מפתחות ומתחבר למחשב בשקע USB) של אם סיסטמס ברבעון הרביעי ב-9% לעומת הרבעון הקודם, והסתכמו ב-55 מיליון דולר.



בנוסף, מציין הרוורד כי ביקוש חזק נרשם גם לטלפונים סלולריים חכמים, בהם מותקן כרטיס זיכרון פלאש מתוצרת אם-סיסטמס (MDOC). להערכתו, נהנתה אם סיסטמס מהשקה מוצלחת של מספר דגמים חדשים של טלפונים מקטגוריה זו, אשר סייעו לחברה להגדיל את הכנסותיה מה-MDOC ברבעון האחרון בלפחות 31% ל-26 מיליון דולר.



בשבוע הבא צפויה אם סיסטמס לפרסם הודעה משותפת עם מתחרתה בשוק הפלאש, סנדיסק, בנוגע לסיכום על הסטנדרטים אשר יאפיינו את הדור הבא של מוצרי הפלאש USB, ולהערכת הרוורד יספק שיתוף הפעולה דחיפה נוספת לצמיחה במכירות ה-DOK ב-2005. גם מכירות ה-MDOC צפויות, לדעתו, לצמיחה משמעותית בשנה הקרובה.



לפיכך, מעלה הרוורד את תחזיתו להכנסות אם סיסטמס ב-2005 מ-439 מיליון דולר ל-486 מיליון דולר. הרווח למניה נותר לפי שעה ללא שינוי - 95 סנט (כ-33.4 מיליון דולר).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully