וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הבורסות נסחרות בשינויים קלים; קמעונאית הבגדים מארקס אנד ספנסר עולה ב-3.7%

ליאון איצקר

12.4.2005 / 11:45

טסקו, רשת המרכולים הגדולה בבריטניה, יורדת ב-0.4% למרות התוצאות הטובות; מנצ'סטר יונייטד עולה ב-1.9% על רקע דיווחים כי המיליארדר האמריקאי מלקולם גלייזר יחדש השבוע את השיחות לרכישת הקבוצה



בורסות אירופה נסחרות בשינויים קלים: בורסת לונדון יורדת ב-0.2%; בורסת פרנקפורט עולה ב-0.1%; בורסת פאריס רושמת ירידה קלה ומדד היורוסטוקס 50 יורד ב-0.1%.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה במאי נסחרים במחיר של 53.95 דולר לחבית, עלייה של 24 סנט, במסחר שלאחר הסגירה בבורסת הסחורות של ניו יורק.



רווחיה של טסקו (Tesco), רשת המרכולים הגדולה בבריטניה, עברו לראשונה את רף ה-2 מיליארד ליש"ט בעוד החברה רושמת שנה נוספת של עלייה דו-ספרתית במכירות ומגבירה את קצב ההתרחבות הבינ"ל.



טסקו (סימול TSCO.L) רשמה רווח לפני מס של 2.029 מיליארד ליש"ט בשנה שהסתיימה ב-26 בפברואר, בהתאם לתחזיות השוק ל-2.026 מיליארד ליש"ט. מכירות הקבוצה עלו ב-12.4% ל-37.1 מיליארד ליש"ט. למרות זאת, מניית החברה יורדת ב-0.4% על רקע חששות כי החברה תתקשה להמשיך בביצועים אלו.



מנגד, קמעונאית הבגדים מארקס אנד ספנסר (סימול MKS.L) רושמת עלייה של 3.7% לאחר שאמרה כי תעמוד בתחזית הרווח השנתית.



מניית מועדון הכדורגל המצליח מנצ'סטר יונייטד (סימול MNU.L) עולה ב-1.9% על רקע דיווחים בתקשורת הבריטית כי המיליארדר האמריקאי מלקולם גלייזר יחדש השבוע את שיחות הרכש עם מועצת המנהלים של הקבוצה ויגיש הצעה רשמית בגובה 800 מיליון ליש"ט (כ-1.5 מיליארד דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully