וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיפה הכללית של פרטנר אישרה עסקת הענק לרכישת מניות המשקיעים הישראלים בחברה

נתן שבע

12.4.2005 / 12:53

לפני כחודשיים הודיעה החברה על רכישת מניות יורוקום, אלביט ופולאר תמורת יותר ממיליארד שקל; בנוסף אישרה האסיפה את הסכם המימון שחתמה החברה עם הבנקים



האסיפה הכללית של חברת התקשורת פרנטר מאשרת את עסקת הענק לרכישת אחזקותיהם של בעלי המניות הישראלים של החברה. לפני כחודשיים הודיעה החברה על כוונתה לרכוש את אחזקותיהן של בעלי יורוקום, אלביט ופולאר בחברה, שמסתכמות ב-17% מהחברה תמורת סכום שעשוי להגיע ל-1.02 מיליארד שקל.



בעקבות העסקה תגדיל חברת האצ'יסון, בעלת השליטה בפרטנר, את אחזקותיה בחברה ל-51% ותהפוך לבעלת השליטה המוחלטת. המניות שיירכשו יעברו להיות מניות רדומות, וכך גם יגדל הרווח למניה עבור כל משקיע שיישאר בפרטנר.



בנוסף אישרה האסיפה הכללית את הסכם המימון החדש שייצרה החברה על מנת לבצע את העסקה. החברה חתמה בחודש שעבר על הסכם עקרונות עם קונסורציום של בנקים שיעמיד לה אשראי כולל של 550 מיליון דולר. במקביל גייסה החברה לפני כחודשיים כשני מיליארד שקל באמצעות הנפקת אג"ח הגדולה אי פעם בבורסה.



קונסורציום הבנקים ששותף לעסקה כולל את בנק הפועלים, לאומי, דיסקונט והמזרחי. העסקה מורכבת מאשראי לטווח ארוך בסך 450 מיליון דולר למשך שש שנים, ואשראי "מתגלגל" לטווח קצר למשך תקופה של עד שש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully