וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נייס מטפסת ב-8%

עומרי כהן

12.4.2005 / 23:06

נייס הודיעה על רכישת חטיבת ההקלטות של דיקטאפון תמורת 38 מ' ד' והעלתה תחזיות ל-2005. שופינג.קום עולה ב-1.4% - הודיעה על שת"פ עם AOL צרפת

בוול סטריט נפתח יום המסחר בירידות שערים קלות. מדד נאסד"ק יורד ב-0.2% ומדד דאו ג'ונס מאבד 0.2%. בקרב המניות הישראליות בולטת נייס בעלייה של 8%, לאח שב-CIBC העלו את מחיר היעד למניה ל-46 דולר - גבוה ב-44% ממחירה אמש. צ'ק פוינט מוסיפה 1.8%, ושופינג.קום עולה ב-1.4%.

סקירת טרום מסחר

אחרי פתיחה צולעת אתמול של המסחר לשבוע זה, מורים החוזים העתידיים כי המסחר היום ייפתח כמעט ללא שינוי במדדים. אתמול סיים מדד נאסד"ק בירידה של 0.4% לרמה של 1,992 נקודות. מדד דאו ג'ונס איבד 0.1% ל-10,448 נקודות. ירידות שאיפיינו את שוקי הנפט במרבית יום המסחר, התחלפו לקראת סיומו, ומחירה של חבית נפט גולמי עלה ב-39 סנט ל-53.71 דולר, לאחר שירד בחמישה ימי מסחר רצופים.

בין הישראליות, תיסחר היום נייס על רקע הודעתה מאתמול בלילה על רכישת נכסי חטיבת מערכות ההקלטה (CRS) מחברת Dictaphone, תמורת 38.5 מיליון דולר במזומן והעלאת תחזיות ל-2005.

חטיבת ה-CRS - מתחרה וותיקה של נייס - מתמחה במערכות הקלטה וניהול איכות המיועדות לשירותי חירום, מוקדי תגובה ראשוניים ומוקדי שירות ומסחר פיננסיים. נייס ציינה כי העסקה צפויה להתבצע לפני תום הרבעון השני ותהיה לה תרומה לרווחיות כבר בשנת 2005. נייס העלתה את תחזיותיה לשנת 2005 והיא צופה כעת שהכנסותיה יהיו 295-300 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 275-280 מיליון דולר. הרווח בניכוי הוצאות חד פעמיות (פרופורמה) יהיה 1.5-1.6 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח של 1.4-1.5 דולר למניה. מניית נייס נסחרת כעת במחיר של 32 דולר המשקף לחברה שווי שוק של 560 מיליון דולר.

שופינג.קום הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה עם AOL צרפת, כשבועיים לאחר השקת אתר שופינג.קום בצרפת. ספקית שירותי האינטרנט תפנה את הגולשים המבקשים לבצע רכישות באמצעות הרשת לאתר שופינג.קום הצרפתי. שופינג.קום תקבל תשלום מהחברה המוכרת עבור כל מוצר שהלקוח יקנה באמצעות האתר, כך ש-AOL משמשת כמתווכת בלבד בין הלקוח לאתר שופינג.קום. שופינג.קום נסחרת כעת לפי מחיר של 16.2 דולר - 9% פחות ממחיר של 18 דולר לפיו הונפקה באוקטובר.

האסיפה הכללית של חברת התקשורת פרנטר אישרה היום את עסקת הענק לרכישת אחזקותיהם של בעלי המניות הישראלים של החברה. לפני כחודשיים הודיעה החברה על כוונתה לרכוש את אחזקותיהם של בעלי יורוקום, אלביט ופולאר בחברה, שמסתכמות ב-17% מהחברה תמורת סכום שעשוי להגיע ל-1.02 מיליארד שקל. בעקבות העסקה תגדיל חברת האצ'יסון, בעלת השליטה בפרטנר, את אחזקותיה בחברה ל-51% ותהפוך לבעלת השליטה המוחלטת. המניות שיירכשו יעברו להיות מניות רדומות, וכך גם יגדל הרווח למניה עבור כל משקיע שיישאר בפרטנר. מניית פרטנר נסחרת בתל אביב ובוול סטריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully