וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חברה קיבוצית בדרך לבורסה: פלסטופיל של קיבוץ הזורע יוצאת היום בגיוס של כ-50 מיליון שקל

הרצל לקס

19.4.2005 / 15:21

החברה מציעה למוסדיים 80% מהנפקה שחציה במניות וחציה בהנפקת אג"ח להמרה; הגיוס מתבצע לפי שווי חברה של 90 מיליון שקל לפני הכסף; את הגיוס מוביל לאומי ושות'



חברת פלסטופיל, יצרנית יריעות פלסטיק גמישות לאריזות ואקום של מוצרי מזון מצונן (גבינות ירקות וכד'), מקיימת היום את המכרז המוסדי בהנפקת המניות והאג"ח שלה. פלסטופיל מציעה היום למוסדיים כ-80% מההנפקה הכוללת גיוס של 26 מיליון שקל במניות וסכום דומה באג"ח להמרה.



החברה, הנשלטת כיום במלואה בידי קיבוץ הזורע, מגייסת לפי שווי חברה של 90 מיליון שקל (לפני הכסף) ובסה"כ, היא מוציאה החוצה כ-32% מהמניות (בהנחת דילול מלא של המרת האג"ח). את ההנפקה מוביל בית החיתום של לאומי ושות' יחד עם בתי החיתום של כלל פיננסים ואייפקס. זו הנפקת מניות חמישית מתחילת השנה לאחר ההנפקות שביצעו גולן פלסטיק (גם היא קיבוצית), עמיר שיווק, טמבור וחלל תקשורת.



פלסטופיל סיימה את 2004 בהכנסות של 147 מיליון שקל, 65% מזה ליצוא, והיתר לספקי מזון מקומיים כמו שטראוס ותנובה. הרווח נקי ב-2004 עמד על 12 מיליון שקל. החברה פועלת היום בכושר ייצור של 100% וזאת לנוכח צבר הזמנות גובר והולך, שע"פ החברה עתיד להמשיך לצמוח גם השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully