וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטיסחרוף ופיית'לס בפסטיבל של אורנג'

תכלת סמל

8.5.2005 / 11:39

חברת הסלולר מפיקה פסטיבל בנמל חיפה בו יופיעו גם פייתלס, אמיליאנה טוריני, קית אמרסון ואינפקטד מאשרום

חברת אורנג' חשפה היום במסיבת עיתונאים את פסטיבל "אורנג' מיוזיק אקספיריינס", אירוע מוזיקה בינלאומי שיתפרש על פני שלושה ימים בנמל חיפה, בין ה-28-30 ביוני. את האירוע יפיק משרדו הוותיק של שוקי וייס, בהשקעה מדווחת של חמישה מיליון שקלים.

בין המופעים הצפויים במסגרת הפסטיבל יהיו הרכב הדאנס-האוס הפופולרי הוותיק פייתלס, שאריות הלהקה הוותיקה אדמה, רוח ואש, קית' אמרסון (אמרסון לייק אנד פלמר), Bjorn Again, הרכב הקאברים הידוע של אבבא, ומי שמתעקש על קמצוץ של עדכנות/חדשנות מוזיקלית ימצא אותה בלהקת The Bays ובשתי הזמרות - אמיליאנה טוריני, הסינגר-סונגרייטרית האיסלנדית, ורושין מרפי, סולנית מולוקו שנלקחה תחת חסות האלקטרונאי המוביל הרברט. את ישראל ייצגו ייצוא הטראנס המצטיין אינפקטד מאשרום וגולת הכותרת של הפסטיבל – איחוד של פורטיס וסחרוף, בהופעה ראשונה לקראת צאת אלבומם המשותף הראשון לאחר 11 שנה.

מתחם הפסטיבל, שיכלול שתי במות מרכזיות, יהיה פתוח בכל יום משעה 19:00 ועד השעות הקטנות של הלילה, באורנג' מבטיחים שיתוף פעולה מיוחד עם רכבת ישראל לטובת הקהל. לקהל יוצעו כרטיסים במחיר של 199¤ (לכל ההופעות באותו הערב) וללקוחות אורנג' במחיר של 99¤.

מלבד מופע האיחוד נמצאים סחרופורטיס באווירת רנסאנס באופן כללי. בעוד עשרה ימים ייצא לצמד סינגל חדש, "חדשות מהירח", שיסמן את שיבתם לכור מחצבתם (בערך), לראשונה מאז 1992. לפעמים חלומות מתגשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully