וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ההשקעות ליהמן ברדרס מתחיל לסקר את חברות הלוויינים; מניית יוז עולה ב-1.5%

גיא צ'אק

11.6.2001 / 11:19

מנייתה של סיריוס סטלייט רדיו שמתכוונת להפעיל רדיו בלוויין קופצת ב-12% בעקבות המלצת "קנייה חזקה"

בנק ההשקעות ליהמן ברדרס הודיע היום כי הוא מתחיל לסקר את חברות הלוויינים כגון יוז (סימול GMH), שנמצאת בשליטת ג'נרל מוטורס (סימול GM), ואקוסטאר (סימול DISH).

יוז אלקטרוניקס קיבלה המלצת "קנייה חזקה" והמניה עולה בשעה זו ב-1.5%. אקוסטאר זכתה להמלצת "קנייה" והיא מוסיפה 3.5%. שתי החברות מספקות ציוד לספקיות שירותי הטלוויזיה בלוויין.

האנליסט וויליאם קיד מציין בהודעתו כי לטכנולוגיית הלוויינים יש עתיד בשוק שידורי הטלוויזיה והשירותים האלחוטיים. קיד נתן המלצת "קנייה חזקה" גם למניית סיריוס (סימול SIRI), המתמחה ברדיו באמצעות לוויין. המניה קופצת ב-12% לצד מתחרתה XM (סימול XMSR) שעולה ב-6.3%.

חברת סיריוס סטלייט רדיו היא אחת משתי החברות המתכוונות לספק שירותי רדיו בלוויין בשנה הבאה. לפני כשלושה שבועות הודיעה החברה כי היא מעלה את מחיר המנוי החודשי שלה ל-12.95 דולר לחודש, לעומת 9.95 דולרים לחודש אותם התכוונה לגבות עד כה.

כעת גבוה מחיר המנוי של סיריוס מזה של XM (סימול XMSR) המתחרה, שהודיעה כי תגבה דמי מנוי בסך 9.95 דולרים לחודש. מניותיהן של שתי החברות רשמו ירידות חדות בתחילת חודש מאי, שכן המשקיעים סברו כי ספקיות הרדיו בלוויין תלויות יתר על המידה ביצרניות הרכב שיתקינו את המשדרים במכוניות.

בכירים בסיריוס מציינים כי הם אינם מצפים למספר גדול של התקנות עד השנה הבאה. הן ב-XM והן בסיריוס מנסים להרגיע ואומרים כי יש להן מספיק מימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully