וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: השווקים נסגרו בעליות קלות על אף גל האזהרות בוול סטריט; מניית מרקוני ירדה ב-4.2%

גיא צ'אק

10.6.2001 / 13:59

יצרניות ציוד התקשורת, דוגמת אינפיניון ו-STM, רשמו עליות קלות בעקבות ההודעה המרגיעה של אינטל

שוקי אירופה נסגרו בעליות קלות בתום המסחר למרות גל האזהרות שפקד את וול סטריט. עם זאת, אזהרת הרווח של ג'וניפר נטוורקס משכה את יצרניות ציוד הרשתות לירידות. מנגד, עלו יצרניות השבבים בעקבות הודעה מרגיעה שפירסמה אמש אינטל (סימול INTC). ה-FTSE נסגר בירידה מזערית, ה-CAC 40 עלה ב-0.3% והדקס נסחר בעלייה דומה.

נצחונו של טוני בלייר בבחירות בבריטניה לא גרם להתלהבות בבורסת לונדון שכן היה צפוי למדי. לעומת זאת, הודעתה של אינטל (סימול INTC) כי הכנסותיה יהיו בהתאם לתחזיות עודדה, כאמור, את מגזר השבבים. בפרנקפורט עולה אינפיניון ב-3.8%, ARM הוסיפה 2.9% בלונדון וסימנס עולה בשיעור קל.

בתום שבועות של ספקולציות לגבי הורדה אפשרית של תחזית ההכנסות שלה, דבקה אתמול יצרנית השבבים המובילה בעולם, אינטל, בתחזיות, ומסרה כי הכנסותיה ברבעון השני צפויות להיות נמוכות במעט מ-6.5 מיליארד דולר. תחזית ההכנסות של החברה עם פרסום תוצאות הרבעון הראשון ב-17 באפריל היתה בטווח של 6.2 מיליארד דולר עד 6.8 מיליארד דולר ברבעון השני. תחזית האנליסטים היתה להכנסות של 6.3 מיליארד דולר.

בתחום הטלקום נרשמה מגמה חיובית: בריטיש טלקום עלתה ב-2.6%, וודאפון עלתה בשיעור קל, דויטשה טלקום עולה ב-2.3% ופראנס טלקום עלתה ב-0.3%. יצרנית ציוד התקשורת אריקסון ירדה ב-4.4% לאחר שמורגן סטנלי חתך את תחזית הרווח של החברה.

האנדספרינג, המייצרת מחשבי כף יד, קיצצה אתמול בחצי את תחזיות ההכנסות שלה לרבעון הכספים הרביעי שלה שמסתיים ב-30 ביוני. החברה צופה כעת כי ההכנסות ברבעון יגיעו ל-60-65 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת של 130 מיליון דולר. מניית פסיון ירדה עקב כך ב-6.4%.

בתחום התעופה בלטה היום מניית סוויסאייר בירידה של 5% לאחר שאנליסטים מ-AMD Amro חתכו את מחיר היעד למניית החברה ב-51% לעומת מחיר הסגירה אמש. האנליסטים הביעו חשש שהנהלת החברה לא תצליח להחזיר אותה לרווחיות לנוכח ההאטה הכלכלית בשווקים הבינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully