וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקו משקיעה 1.5 מיליון דולר בקמפיין חדש למזגנים עיליים

נורית שר

11.6.2001 / 10:58

אלקו מחזיקה כיום כ-45% משוק המזגנים בישראל; בחברה מקווים שהקמפיין החדש של פוגל לוין יגדיל את המכירות

יצרנית המזגנים אלקו מעלה מסע פרסום חדש למזגן העילי אלקו היי-טק. משרד הפרסום פוגל לוין אחראי להפקתו של הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה המוכרת: ""אלקו היי-טק - הרולס רויס של המזגנים".

הקמפיין שעלה לאוויר בשבוע שעבר יימשך כחודש ימים ויכלול תשדיר טלוויזיה ומודעות לעיתונות בתקציב כולל של 1.5 מיליון דולר. בחברה מקווים כי הקמפיין החדש יגדיל את המכירות לקראת עונת הקיץ, חודשי אפריל עד אוקטובר, בה מרוכזות רוב המכירות.

מאלקו נמסר כי הקמפיין נועד למצב את מזגן אלקו היי-טק כמותג בעל תדמית צעירה, עדכנית ומצליחה, המשקפת איכות והנאה.

בסרטון הפרסומת נראה בחור, המצולם מאחור, רוקד בהנאה בחלוק בית, מול מזגן אלקו היי-טק שרכש. השחקן שנבחר להופיע בסרטון הוא אמיר אשל, מנהל מכללת הרדיו של רדיו תל אביב, העובד גם כשדרן בגלי צה"ל. מאלקו נמסר כי בחרו באשל כדמות המשדרת הצלחה ועדכניות וכן מעוררת אהדה.

על פי נתוני אלקו מקבוצת אלקטרה, החברה מחזיקה כיום כ-45% משוק המגזנים בישראל. שוק זה נאמד בכמיליארד שקל. מחזור המכירות של אלקו נאמד בכ-500 מיליארד שקל.

קרדיטים: תקציבאית: עדי קזולה, סופרווייזר: ערן אולניק, במאית:יעל אלרוד, מנהלת קריאייטיב: שרי סימן טוב, הפקה: רופין הפקות, ארטדירקטור: שלומי ירושלמי, פלנרית: מירב רגב, קופירייטר: בועז להב, מוסיקה: אסף אמדורסקי וחיים לרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully