וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל דיוטי פרי תייבא ותשווק את מותג JVC

שירות TheMarker.com

10.6.2001 / 11:09

בנוסף, פותחת השבוע חנות מחשבים ראשונה בדיוטי פרי שתתבסס על מחירים הזולים ב-25% מהשוק

חברת סקאל דיוטי פרי קיבלה לאחרונה את הזיכיון לייבוא ושיווק של המותג JVC. החברה תשווק בישראל את מגוון מוצרי JVC הכולל מערכות קולנוע ביתי, DVD (כולל לרכב), טלוויזיות, מצלמות וידאו דיגיטליות, רדיו טייפים, מערכת סטריאו, מכשירי וידיאו ורמקולים.

סקאל דיוטי פרי תשווק את מוצרי JVC בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בנתב"ג, חלקם במחיר של 200 דולר. כמו כן, ישווקו המוצרים ברשת חנויות סקאל ישיר ומחלקות סקאל ישיר במשביר לצרכן.

סקאל צופה כי מחזור המכירות של JVC יגלגל בישראל כ-200 מיליון שקל, עד סוף שנת 2001 ויהווה כ-15% משוק האלקטרוניקה כבר בשנת הפעילות הראשונה.

סולי סקאל, יו"ר קבוצת סקאל, מסר כי עד כה לא נערך בישראל מאמץ שיווקי מקיף למותג JVC. לדבריו, סקאל דיוטי פרי תשקיע כ-1.5 מיליון דולר במיצוב המותג ובמסע פרסום רחב תוך אסטרטגיה שיווקית המבדלת את JVC מהמתחרים הן בחידושים הטכנולוגיים והן במחירים לצרכן.

הקמפיין ל-JVC, שיעלה השבוע לאוויר ויימשך כחודשיים, הופק על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי. מסע הפרסום יכלול שילוט חוצות, מודעות צבע בעיתונות ארצית וג'ינגל ברדיו.

בנוסף, הודיעה היום סקאל דיוטי פרי כי היא נכנסת לענף המחשבים ופותחת חנות מחשבים ראשונה בדיוטי פרי תחת השם "סקאל היי טק". החנות תשווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום המחשבים בינהם מחשבים, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, מדפסות, טלוויזיות עם טכנולוגיה מתקדמת המשולבים עם מסכי מחשב, מסכי פלסמה, מוצרי מולטימדיה, דיסקים, תוכנות סורקים, צורבים ועוד.

לדברי סולי סקאל, אסטרטגיית התמחור של החנות החדשה תתבסס על מחירים הזולים בכ-25% ממחירי המוצרים בשוק המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully