וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש איירווייס ו-KLM חידשו את השיחות על מיזוג בשווי של 5 מיליארד דולר

עפרה שלו

10.6.2001 / 13:21

המיזוג, התלוי באישור הממשלות, ייצור את חברת התעופה השלישית בגדולה בעולם

בריטיש איירווייס ו- KLM ההולנדית חידשו את השיחות בנוגע למיזוג בשווי של 5 מיליארד דולר, כך מדווח ה"סאנדיי טיימס". אם יחליטו החברות להתמזג הן יצרו את חברת התעופה השלישית בגודלה בעולם.

השיחות נפסקו בספטמבר, בתום חודשים של מו"מ. באוגוסט דווח כי חברת התעופה סוויסאייר שוקלת להציע לבריטיש איירווייס להתמזג עימה. דובר מטעם בריטיש איירווייס אמר אז בתגובה כי החברה שומרת על קשר עם כל חברות התעופה האחרות.

בריטיש אירוויס ו-KLM מאמינות כי יוכלו להסדיר במהירה את הפרטים הפיננסיים הקשורים למיזוג, אך ייאלצו לחכות לאישור של ממשלת בריטניה, ממשלת הולנד והנציבות האירופית.

במאי דיווחה בריטיש איירווייס, חברת התעופה השנייה בגודלה באירופה, על גידול של 350% ברווח התפעולי שלה בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במארס. החברה רשמה רווח תפעולי של 546 מיליון דולר בשנת הכספים, ואף הצליחה לעבור לרווחיות בשורה התחתונה עם רווח נקי של 171 מיליון דולר.

בניגוד לחברות תעופה אחרות באירופה, שדיווחו על ירידה ברווחיהן השנה ועל הפסדים ברבעון הראשון של השנה - בהן KLM - הצליחה בריטיש איירווייס בזכות שימוש במטוסי נוסעים קטנים יותר והתמקדות בפלח הנוסעים העסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully