וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ובר מנהלת מו"מ למכירת השליטה בדפוס המקור

גולן פרידנפלד

11.6.2001 / 9:52

כך נודע ל-TheMarker.com; היום הודיעו שני בעלי השליטה בחברה על הסכם הצבעה משותף; שמואל ובר: "לא ידוע לי על מגעים כאלה"

בעלי השליטה בחברת דפוס המקור , אריה ושמואל ובר, מנהלים מו"מ למכירת השליטה בחברה, כך נודע ל-TheMarker.com. על פי הערכות, המו"מ מתנהל מול בית ההשקעות הירושלמי אפקטיב, שבשליטת יפתח יעקב ומיקי רביב, המחזיקים בכ-18% ממניות דפוס המקור באמצעות שותפות יפתח-מיכאל.

היום דיווחו בעלי השליטה בדפוס המקור על הסכם הצבעה משותף, במסגרתו יאוחדו החזקותיהם של האב אריה והבן שמואל (51%). בהודעה נכתב כי ההסכם תקף עד למועד בו יירדו החזקותיו של אחד משני בעלי השליטה מתחת ל-10% מהון המניות של החברה למשך שלושה חודשים ברציפות.

שמואל ובר אמר כי לא ידוע לו על מגעים המנוהלים למכירת השליטה בחברה, וכי אם היו כאלה - הוא בוודאי היה יודע עליהם. ובר מסר כי הסכם ההצבעה המשותף נחתם בשל פרישתו של האב אריה מניהול החברה, ואין לכך כל קשר למכירת השליטה בחברה. מבית ההשקעות אפקטיב לא ניתן היה לקבל תגובה לידיעה.

מניות דפוס המקור נסחרות כיום לפי שווי חברה של 15 מיליון שקל - גבוה במעט מההון העצמי של החברה. דפוס המקור מבצעת עבודות קדם דפוס, הדפסה רוטטיבית ושטוחה וכריכה רכה. לחברה שני בתי דפוס ביבנה ובירושלים על קרקע אותה שוכרת החברה.

דפוס המקור סיימה את הרבעון הראשון של 2001 עם הכנסות של 8.5 מיליון שקל, המשקפים גידול של כ-10% לעומת ההכנסות שנרשמו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה דפוס המקור הפסד של כ-95 אלף שקל. גם את שנת 2000 סיימה דפוס המקור עם הפסד - של 1.7 מיליון שקל - במחזור מכירות של 36.4 מיליון שקל.

על פי הערכות, מתכננים הרוכשים הפוטנציאליים להשביח את בית הדפוס, בין היתר על ידי ייעול או שיתוף פעולה עם בתי דפוס אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully