וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כשלון פרויקט הבילינג עם AMS: בזק חתמה היום על הסכם עם אמדוקס להקמת מערך בילינג ללקוחות עסקיים

גיא הדס

11.6.2001 / 21:27

בזק: הפקנו לקחים מהעבר והם מיושמים בפרויקט זה; בניסיון הקודם הפסידה בזק מילוני שקלים

לאחר כישלון פרויקט הבילינג הקודם של חברת בזק , עשתה היום החברה צעד ראשון לקראת הקמת מערך בילינג חדש. בזק חתמה היום על חוזה עם חברת אמדוקס להקמת מערך חיוב וגבייה (בילינג) חדש עבור הלקוחות העסקיים של החברה.

ההחלטה להעביר את פרויקט הבילינג לאמדוקס התקבלה לאחרונה, ועתה נחתם השלב הראשון, לפיו תחילה יועברו הלקוחות העסקיים של החברה לטכנולוגיית הבילינג החדשה.

מערך הבילינג החדש ישולב רק יותר מאוחר גם ללקוחות הפרטיים. רז הייפרמן, סמנכ"ל לטכנולוגיות מידע בבזק, אמר כי הוא רואה בפרויקט הבילינג ללקוחות עסקיים את המשימה העיקרית של החטיבה לשנתיים הקרובות.

"במהלך הכנת פרויקט הבילינג הופקו לקחים מהעבר והם מיושמים בפרויקט זה בתפישת היישום שלו, בתכולתו ובאסטרטגיית המעבר ממערך הבילינג הנוכחי למערך החדש", נמסר מבזק. בכך מתייחסת החברה לכישלון הקודם שלה בהקמת מערך בילינג עם חברת AMS. הפרויקט נכשל ובזק הפסידה עשרות מיליוני שקלים בעקבות כך. הכישלון זכה אף להתייחסות בדו"ח מבקר המדינה.

פנינה שנהב, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות בבזק, אמרה כי עיקר יתרונו של המערך הוא ביצירת גמישות בפעולות מול הלקוח, באפשרויות לתמחור גמיש, בהתאם להיקף הפעילויות והשירותים שמקבלים הלקוחות.

בניית מערך הבילינג והטמעתו מתוכנננת להתבצע בשני שלבים עיקריים: בתום השלב הראשון תיושם המערכת עבור מספר מצומצם של לקוחות, ובסיום הפרויקט יבוצע יישום מלא לכלל הלקוחות העיסקיים של בזק. הזמן המוערך לביצוע הפרויקט כולו הוא כשנתיים, וחלקו יבוצע ע"י מרכז הפיתוח של אמדוקס שהוקם בשדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully