וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולסר תספק מערכות ריתוך קר ל-ESAB השוודית ב-33 מיליון ד'

הארץ

11.6.2001 / 21:27

ESAB נמנית עם היצרניות הגדולות בעולם לציוד ולחומרים המשמשים לריתוך ולחיתוך מתכות

מאת דבי קאופמן

חברת פולסר (Pulsar) מיבנה, המפתחת טכנולוגיות ומערכות אלקטרו-מגנטיות לריתוך, עיצוב וחיתוך של חומרים לתעשייה הכבדה ולהיי-טק, תספק מערכות מתוחכמות לריתוך קר באמצעות אותות מגנטיים לחברת ESAB משוודיה, בהיקף של 33 מיליון דולר למשך 3.5 שנים. ESAB נמנית עם היצרניות הגדולות בעולם לציוד ולחומרים המשמשים לריתוך ולחיתוך מתכות.

פולסר הוקמה ב-96' על ידי אורן גפני, המשמש מנכ"ל החברה, ויורי ליבשיץ. היא פיתחה מערכת המאפשרת לבצע ריתוך קר באמצעות שדות אלקטרו-מגנטיים, בלא צורך במכבשי ריתוך גדולים או בתוספות כימיות הדרושות לביצוע חיבור קר בין מתכות. גפני: "הטכנולוגיה מקצרת את זמן הייצור של מוצרים חדשים, שכן הריתוך המגנטי נעשה במשך 100 אלפיות שנייה, לעומת ריתוך רגיל, שיכול להימשך 30 שניות". לדבריו, טכנולוגיית הריתוך של פולסר מאפשרת לחבר סוגי מתכות שלא ניתן לחברם באמצעי ריתוך רגילים, למשל ריתוך חלקי אלומיניום לפלדה או מגנזיום לאבץ. לדבריו, החברה מתכננת להתאים את הטכנולוגיה שלה לתעשיית האלקטרוניקה והשבבים ולפתח מערכות המאפשרות לרתך חלקים זעירים.

במסגרת הסכם השיווק מגבילה פולסר את ESAB לשימוש במערכותיה ולשיווקן לתעשיית המתכות באירופה בלבד. בשלב זה היא מונעת ממנה למכור את המערכות לתעשיית הרכב.

פולסר, המעסיקה 26 עובדים, גייסה עד כה 5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון כלל ומילניום. בגיוס האחרון גייסה 2 מיליון דולר לפי שווי חברה של 32 מליון דולר אחרי הכסף. בימים אלה היא נמצאת בשלבים מתקדמים לקראת סגירת גיוס הון נוסף בהיקף של 10 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully