וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו תעזור לריל נטוורקס בשיווק ומכירת תוכנות לשידור וידיאו ואודיו באינטרנט

יהודה שויצר

11.6.2001 / 21:34

במסגרת ההסכם המתגבש תמכור סיסקו את חבילת התוכנות של ריל נטוורקס, RealSystem iQ, ללקוחות כגון ספקיות שירותי אינטרנט ולעסקים גדולים

ריל נטוורקס, יצרנית טכנולוגייה לשידור של וידיאו ואודיו באינטרנט, עומדת להודיע היום על שיתוף פעולה עם חברת סיסקו . מדיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל" עולה כי החברות דנות בשת"פ בשיווק ומכירת טכנולוגיית שידור לעסקים כחלק מהמאמץ לבסס את אחיזתה של ריל נטוורקס בשוק זה.

במסגרת ההסכם המתגבש סיסקו תמכור את חבילת התוכנות של ריל נטוורקס, RealSystem iQ, ללקוחות כגון ספקיות שירותי אינטרנט ולעסקים גדולים. סיסקו אמורה לקבל נתח מההכנסות ממכירות התוכנות.

למגעים שמנהלת ריל נטוורקס משמעות גדולה מבחינת החברה שכעת ניצבת בתחרות גם מול ענקית התוכנה מיקרוסופט , שהודיעה לאחרונה כי היא דנה עם AOL-טיים וורנר באפשרות שילוב טכנולוגיות של מיקרוסופט בתחום העברת וידיאו ואודיו דרך האינטרנט כחלק מחבילת האינטרנט שמעניקה AOL למנוייה.

אם עסקה זו אכן תתממש, היא עלולה לפגוע קשות בחברת ריל נטוורקס, אשר נכון לעתה היא ספקית התוכנות הבלעדית של AOL בתחום תוכנות הווידיאו והאודיו. מיקרוסופט נמצאת במערכת שיווק אגרסיווית של טכנולוגיות הווידיאו והאודיו שלה על מנת לנגוס בנתח השוק של ריל נטוורקס - אחת החלוציות בתחום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully