וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן.די.אס מדווחת על שותפויות אסטרטגיות בעקבות תערוכת NCTA; תשתף פעולה עם חברת פורטל סופטוור

גיא ימין

12.6.2001 / 18:40

וורלדגייט תשלב מוצר של אנ.די.אס באפליקציה שלה; אן.די.אס: "ההכנסות יגיעו מהצרכן הסופי, שיחויב לפי טרנסאקציה"

חברת אן.די.אס , המספקת מערכות גישה מותנית ויישומים אינטראקטיוויים לטלוויזיה דיגיטלית, לספקי טלוויזיה ותוכן, מדווחת היום על מספר שיתופי פעולה טכנולוגיים ואסטרטגיים, במסגרת תערוכת NCTA, הנערכת בשיקגו.

אחד משיתופי הפעולה הוא עם חברת פורטל סופטוור (סימול: PRSF), הנסחרת בנאסד"ק. שתי החברות יוצרות פיתרון משולב שיאפשר לספקי שירותים של כבלים ולוויין ליצור, ליישם ולחייב שירותי טלוויזיה אינטראקטיווית ודיגיטלית. במסגרת ההסכם, החברות ישלבו את פלטפורמת הניהול והחיוב של פורטל ואת פלטפומת הטלוויזיה הדיגיטלית של NDS.

"NDS מספקת מערכות גישה המאפשרות העברה של שירותי טלוויזיה בתשלום, וחברת פורטל מספקת את הפלטפורמה המשלימה לחיוב אותם שירותים", אמר דראהם מוריי, סגן נשיא NDS לפעילות שידורים. "פורטל זוכה לאמונם של רבות מבין ספקיות בשירותים של הדור הבא, כך שזו שותפות חשובה עבורנו" הוסיף.

בחברת פורטל העריכו היום כי שיתוף הפעולה עשוי לסייע לספקי השירות להגדיל את ההכנסה הממוצעת למנוי, כמו גם את קשת השירותים שאלו יכולים לספק.

תספק את מוצר ה-EZPixTV לוורלדגייט

NDS גם דיווחה היום על הסכם שיווק תוכן עם חברת וורלדגייט (סימול: WGAT), ספקית פתרונות טלוויזיה אינטראקטיווית לתעשיית הטלוויזיה בכבלים. במסגרת ההסכם, תספק NDS פיתרון צילום דיגיטליים לשירות האניטראקטיווי של וורלדגייט.

ה"נדוניה" של NDS להסכם הוא מוצר ה-EZPixTV, אפליקציית צילום לטלוויזיה אינטראקטיווית דיגיטלית, אותו תתחיל וורלדגיט לשלב במוצריה כבר ברבעון הנוכחי. מוצר זה הוא תולדה של שותפות אסטרטגית שיש ל-NDS יש שותפות אסטרטגית עם חברת PictureVision, חברה בת של איסטמן קודאק. לקוחות המוצר יכולים לצפות, לחלוק ולהזמין הדפסי צילום דיגיטליים מה-PhotoNet של קודאק. בנוסף, יכולים הצופים לערוך ולהגדיל תמונות, להזמין הדפסים בגדלים שונים, לאפשר כניסה לספריות של צילומים, ולקבל את התמונות על מוצרים שונים כמו חולצות וגלויות.

"המערכת הזו זמינה בקנה מידה קטן בלבד, שך שניתן להגדירה כפיילוט. הציפייה שלנו היא שההכנסות יגיעו לא מכיוונן של חברות עימן אנחנו משתפים פעולה, כמו וורלדגייט, אלא מהלקוחות הסופיים. אלו יחויבו לפי כל טרנסאקציה שהם מבצעים, כלומר כל הזמנת צילום, או הגדלתו, למשל, ילוו בחיוב לקוח הקצה, ושממנו נהנה גם אנחנו", אומרת בת ארז, סמנכ"ל שיווק ב-NDS.

מזכר הבנות עם ממיקרוסופט

הודעה נוספת מכיוונה של מיקרוסופט , המתקבלת גם היא במסגרת תערוכת הכבלים והטלקומיונקציה הלאומית (NCTA), נוגעת לשיתוף פעולה של החברה עם NDS. מייקרוסופט מדווחות היום על תחילת שיווקה של טכנולוגיית הגישה המותנית של NDS, המאפשרת לספקי שירות לנהל ביעילות שירותי מנויים לטלוויזיה אינטראקטיווית על בסיס פלטפורמת ה-TV של מייקרוסופט.

שתי החברות חתמו על מזכר הבנות לפיו יימשך שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות. שיתוף הפעולה הנוכחי, שמקורו בהסכם בין שתי החברות ממארס 2000, מאפשר לספקי השירות הפועלים עם מיקרוסופט להציע ללקוחותיהם עסקאות חבילה, ואפשרויות תשלום גמישות, כמו גם גישה בטוחה למסחר ברשת האינטרנט.

עליות נאות בימים האחרונים, וירידה היום

במהלך חמשת ימי המסחר האחרונים רשמה מניית החברה עלייה מצטברת של יותר מ-20%, למחיר המשקף לחברה שוי של כ-420 מיליון דולר, והיום היא מאבדת 2.5%. בחברה מעריכים את מספר מנוייה (pay television) בכ-23 מיליון, כ-45% מכלל נתח השוק העולמי. המרכז הגדול ביותר של NDS ממוקם בירושלים ומונה כ-550 עובדים, ובעלת המניות הגדולה ביותר של החברה היא ניוז קורפ של רופרט מרדוק.

בין הלקוחות הגדולים של NDS ניתן למנות את America BSkyB, DIRECTV, Galaxy Latin ו-Sky Latin America. בישראל, חברות הכבלים תבל ומתב , וכן חברת הלוויין YES עושות שימוש בטכנולוגיה של NDS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully