וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופנהיימר מאמינים כי טי.טי.איי תעמוד בתחזיות; מעניקים למניה המלצת "קנייה חזקה"

שלומי גולובינסקי

12.6.2001 / 18:48

בבנק ההשקעות אומרים כי כל החששות שהיו להם בקשר להשפעת המשבר בשוק התקשורת על החברה הופרו, לאחר פגישה שקיימו עם הנהלת החברה

בחודשיים האחרונים כמעט הכפילו מניות טי.טי.איי את ערכן. המניות זינקו מרמות מחירים של 10 דולר באפריל ל-19.25 דולר אמש. העלייה הזו, שתורגמה גם לעלייה במחירי החברה האם, תים הנסחרת בתל אביב, לא באה במקרה.

בבית ההשקעות אופנהיימר אומרים כי כל החששות שהיו להם בקשר להשפעת המשבר בשוק התקשורת על החברה הופרו, לאחר פגישה שקיימו עם הנהלת החברה. באופנהיימר מעניקים למניות טי.טי.איי המלצת "קנייה חזקה", אולם ללא ציון מחיר יעד. האנליסטים דן צוק ושאול אייל אומרים כי כרגע נסחרות מניות טי.טי.איי במכפיל רווח של 16.2 (ביחס לרווח חזוי של 1.1 דולר למניה) ובמכפיל מכירות של 3.8.

צוק ואייל מאמינים כי האסטרטגיה של החברה להמתקד בחוזים גדולים (5 מיליון דולר ומעלה) מול חברות תקשרות גדולות (כמו T&AT) מאפשר לחברה לצמוח בנסיבות הקיימות.

באופנהיימר מאמינים כי טי.טי.איי תפגוש את התחזיות לרבעון השני של השנה, שמדברים על הכנסות של 14 מיליון דולר ורווח נקי של 3 מיליון דולר (26 סנט בדילול מלא), ולכן לא מורידים את התחזיות בשלב זה. החברה אמורה לפרסם את דו"חותיה הכספיים לרבעון השני של השנה בשבוע הראשון של חודש אוגוסט. צוק ואייל מאמנים גם כי החברה תעמוד בתחזיות השנתיות שמדברות על הכנסות של 59.4 מיליון דולר ורווח נקי של 12.9 מיליון דולר.

בהקשר לפרסומים מהימים האחרונים לפיהם זכתה טי.טי.איי בחוזה בהיקף של 15 מיליון דולר עם ענק התקשרות הקנדי נורטל , אומרים באופנהיימר כי למרות שהחברה לא אישרה רשמית את הפרסום, הם מאמינים כי מדובר בנתונים נכונים. לדבריהם, החוזה עם נורטל מהווה דוגמה מצוינת להצלחה המרשימה של טי.טי.איי בזכייה בחוזים על חברות מובילות בעלות שם.

החוזה עם נורטל (בהנחה שהוא אכן נחתם), הוא החוזה הגדול ביותר של החברה עד כה. באופנהיימר מעריכים כי טי.טי.איי תתקין את מערכות ה-NMS שלה לניהול רשתות במרכזי השליטה והבקרה של נורטל בארה"ב ובבריטניה, מה שייתן לנורטל פיתרון כולל בתחום בקרה וניהול רשתות. באופנהיימר מציינים סיבה נוספת אפשרית לעליה קרובה במניותהחברה, והיא קשורה למצגות תדרוך הנהלת החברה מול משקיעים מוסדיים.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully