וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגר מגדל במו"מ להשקעה של 2 מ' ד' בקרן ההון סיכון RT ונצ'ר קפיטל ישראל

שלומי גולובינסקי

12.6.2001 / 23:30

קרן ההון סיכון מתכננת להשקיע בחברות טלקומוניקציה; לאחרונה הודיעה אלגר על השקעה של 700 אלף דולר בחברת סטארט אפ

דווקא בימים טרופים אלה, בהם חברות התקשורת קורסות, מודיעה חברת אלגר מגדל , שבשליטת משפחת דנקנר, על מו"מ שהיא מנהלת להשקעה כוללת של 2 מיליון דולר בקרנות הון סיכון. מדובר בהשקעה של מיליון דולר בקרן ההון סיכון RT ונצ'ר קפיטל ישראל, שהיא קרן הון סיכון המתכננת להשקיע בתחום הטלקומוניקציה, ועוד השקעה של מיליון דולר בשותפות המוגבלת Runway one management שתהיה השותף הכללי והמנהל של הקרן.

לאלגר מגדל השקעות קיימות בחברות היי-טק, והיא חתמה לאחרונה על מזכר הבנות להשקעה של 700 אלף דולר בחברת היי-טק. לאלגר גם תיק ני"ע סחירים בהיקף של 21 מיליון שקל. התיק מורכב מניירות ערך הנסחרים מרביתם בבורסה של תל אביב, ומיעוטן בבורסה של ניו יורק.

פעילות אחרת של אלגר היא בתחום הנדל"ן. בחודש ינואר רכשה אלגר 3 קומות משרדים מחסן ו-75% מ-2 מפלסי חניה בבית אירופה, בתל אביב. בנוסף, רכשה אלגר שליש ממניות שותפות המחזיקה בזכויות קרקע בשטח של 16 דונם, סמוך ללגונה המרכזית באילת. בכוונת השותפות להקים במקום אטרקציה תיירותית ובידורית.

אלגר סיימה את הרבעון הראשון השנה עם הכנסות של 3.5 מיליון שקל ורווח נקי של 250 אלף שקל. ההון העצמי של אלגר עומד על 55 מיליון שקל והוא ממן 55% ממאזן החברה. לאלגר יתרת מזומנים של 10 מיליון שקל נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה. מניות אלגר נסחרות לפי שווי חברה של 9.1 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully