וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדונט תספק ל-Cargill האמריקאית טכנולוגיה לניהול קטלוגי מסחר אלקטרוני בשווי של 3 מיליון שקל

צורי דאר

12.6.2001 / 23:11

קרגיל היא החברה הפרטית השנייה בגודלה בארה"ב, עם מחזור שנתי של 48 מיליארד דולר ו-85 אלף עובדים ב-60 מדינות ברחבי העולם

חברת הענק האמריקאית Cargill, המתמחה בייצור והפצה של מוצרי חקלאות, תעשייה, מזון וכן בשירותי מימון, הודיעה כי בחרה בטכנולוגיה לניהול תוכן קטלוגי במסחר אלקטרוני בין ארגוני (B2B) של חברת הטכנולוגיה הישראלית קרדונט. ל-TheMarker.com נודע כי שווי העסקה מוערך ביותר מ-3 מיליון שקל.

Cargill היא החברה הפרטית השנייה בגודלה בארה"ב. ל-Cargill מחזור שנתי של 48 מיליארד דולר והיא מעסיקה 85 אלף עובדים ב-60 מדינות ברחבי העולם.

במטרה לייעל את פעילותה העסקית העניפה מול הספקים והלקוחות הרבים, החליטה Cargill להעביר את פעילותה זו לפורמט אלקטרוני באינטרנט.

טכנולוגיית ניהול התוכן הקטלוגי שפיתחה קרדונט תהווה את הבסיס לפעילות העסקית האלקטרונית של Cargill. הטכנולוגיה הייחודית תאפשר לקרדונט לקבל נתונים קטלוגיים על מגוון מוצרים בכל פורמט ולעצב את קטלוג המוצרים על פי דרישותיה הייחודיות של Cargill לשימוש מיידי.

מ-Cargill נמסר כי על מנת להביא למימוש מירבי של היתרונות הטמונים בפעילות עסקית אלקטרונית, החברה נזקקה למערכת שתנהל באופן יעיל את התוכן הרב בקטלוגים ותעזור לפעילות העסקית בין הספקים והקונים, ועל כן הוחלט לבחור בטכנולוגיה של קרדונט.

קרדונט נוסדה ב-1997 על ידי איתי מאירי, המשמש כמנכ"ל החברה, ועל ידי עופר מרקוביץ', המשמש כ-CTO. החברה מפתחת פתרונות לניהול קטלוגים עבור שווקים אלקטרוניים במגזר ה-B2B.

המוצר שפיתחה קרדונט אוסף את המידע מתוך הקטלוגים של הספקיות - בין אם הם מצויים באינטרנט ובין אם לאו, וללא כל קשר לפלטפורמה שעליה הם רצים - ומאחד אותם למערכת אחת. המערכת תוכנתה ב-Java, כך שניתן להריץ אותה מכל מערכת הפעלה.

על שותפיה האסטרטגיים של קרדונט נמנות חברות כ-CommerceOne, Epylon, BEA ,Ariba, Newark Electronics.

מטה החברה ממוקם בקליפורניה, ומרכז הפיתוח ברעננה. במאי 2000 גייסה החברה 9 מיליון דולר לפי שווי של 32 מיליון דולר מקרן סקויה קפיטל. בחברה משקיעות גם גיזה קפיטל, יוזמה הון סיכון וניוטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully