וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקטלייט נטוורקס בהליך לגיוס 20-30 מיליון דולר

נתן ליפסון

12.6.2001 / 17:10

אהרון מנקובסקי מקרן פולריס: "יש לחברה עדיין כסף רב בקופה. זאת הזדמנות לקחת עוד כסף"

הסטארט אפ האופטי הישראלי פקטלייט נטוורקס (PacketLight Networks) נמצא בהליכים לגיוס 20-30 מיליון דולר - כך מדווחת עתה סוכנות הידיעות VentureWire. סוכנות הידיעות מצטטת מקור בפקטלייט, האומר כי היא מחפשת אחר משקיעים אסטרטגיים.

אהרון מנקובסקי, מקרן ההון סיכון פולריס, אמר בתגובה: "אין משהו קונקרטי. אנחנו בודקים כל מיני אפשרויות. יש לחברה עדיין כסף רב בקופה כך שהגיוס הזה יכול להיחשב כגיוס 'Luxury'. זאת הזדמנות לקחת עוד כסף".

ביולי 2000 ביצעה פקטלייט את גיוס הסיד שלה - 11 מיליון דולר מפולריס ו-Portview Communications Partners, ובנובמבר 2000 גייסה 18 מיליון דולר נוספים ממשקיע חדש - Carlyle Internet Partners Europe, וגם מהמשקיעים הקיימים, בהם גם ADC Teledata.

פקטלייט הוקמה בתחילת 2000 על ידי מאיר קולמן - לשעבר בכיר בטלדטה, יקי לוזון - לשעבר מנהל מרכז הפיתוח של 3Com בישראל, מיכאל מש, יובל פורת וחגי כץ.

החברה פיתחה פלטפורמה ל-Transport של כל סוגי פרוטוקולי התקשורת לליבה של רשתות אופטיות במרחב העירוני (מטרו). לדברי מנקובסקי, הפתרון של פקטלייט הוא ייחודי מסוגו בעולם ומאפשר להשיג באמצעות מערכת אחת את מה שניתן אלטרנטיווית להשיג באמצעות כמה מערכות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully