וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח לאוויה - תפטר 3,000 עובדים

יהודה שויצר

13.6.2001 / 17:36

החברה צופה ירידה בהכנסות בשנת הכספים הנוכחית; תפטר 11% מכוח העבודה בחברה; בישראל מועסקים כ-400 עובדים במחלקת הפיתוח של החברה

אזהרות הרווח ממשיכות להכות. אמש הגיע תורה של יצרנית ציוד התקשורת אוויה (סימול AV) שקיצצה את תחזיות ההכנסות לשנת הכספים שתסתיים בספטמבר 2001, לנוכח ירידה חדה מהצפוי במכירות בעיקר בשוק האירופי. החברה ציינה כי כחלק ממהלך של קיצוץ עלויות בכוונתה לקצץ ב-3,000 משרות, כ-11% מכוח העבודה בחברה.

אוויה הודיעה כי תאיץ את הליך הארגון מחדש בחברה על מנת להשלימו עד סוף ספטמבר 2002, שנה מוקדם מהצפוי. החברה ציינה בהודעתה כי קיצוצי העובדים יהיו במסגרת פיטורים ותוכניות פרישה מוקדמת לחלק מהעובדים.

החברה מעריכה כי ברבעון שיסתיים ב-30 ביוני הכנסותיה יתכווצו ב-4%-6% ביחס לרבעון המקביל, אך רווחיה יוכפלו. ברבעון שיסתיים בספטמבר צופה החברה ירידה של בין 4%-8% בהכנסות עם רווחים הגבוהים פי 6 מרווחיה ברבעון המקביל ב-2001.

אוויה היא לשעבר חטיבת התקשורת לארגונים של לוסנט , שהתפצלה מהחברה באוקטובר 2000. לאחר הפיצול הפכה לחברה עצמאית תחת השם Avaya Communication. החברה מעסיקה כ-34 אלף עובדים עם מחזור צפוי של 8 מיליארד דולר. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ומערכות ליישומי מסחר אלקטרוני ושילוב עם מערכות VoIP. בישראל מועסקים כ-400 עובדים במחלקת הפיתוח של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully